Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Instytut Filologii Słowiańskiej

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Oferty pracy dla studentów i absolwentów

27.05.2022

Szukam osoby z językiem czeskim lub słowackim (min. B2) na stanowisko Junior AP Accountant, doświadczenie nie jest wymagane, praca na pełny etat w trybie hybrydowym lub zdalnym na terenie Polski. Osoby zainteresowane proszę o kontakt: facebook

27.05.2022

SHELL szuka osoby ze znajomością czeskiego i/lub słowackiego na stanowisko Customer Success Specialist Czech/Slovak w Krakowie. Więcej info w ogłoszeniu

22.04.2022

Ponad 100 lat miłości do Kobiet, pasji dla zmysłowych koronek, ukierunkowania na innowację. Live Show zarazem radosny i sexy, z utęsknieniem wyczekiwany każdego roku. Ponad milion followersów na Instagramie i przeszło 414 salonów w samej Francji. Trzeba przyznać, że od 1916 roku, Etam towarzyszy Kobietom w każdym momencie ich życia, tworząc kolekcje, poprzez które wyrażają siebie, a jednocześnie, które są przyjazne dla naszej planety.

Poprzez program WECARE Grupa Etam zobowiązuje się do bycia przejrzystym i wymagającym przy tworzeniu swoich kolekcji. Mówimy TAK innowacyjnym konceptom, trosce o jakość produktów, jak również szacunkowi dla ludzi i środowiska.

 

Chcąc dotrzeć do kolejnej grupy Kobiet, poszukujemy osoby, która pomoże rozwinąć nasz e-commercowy sklep na rynku czeskim.

Czy jesteś gotowa/y na podbój z nami nowego rynku?

Czym będziesz się zajmował/a?

· Współpracując z Area E-commerce Managerem, Twoim zadaniem będzie zarządzanie czeskim sklepem internetowym Etam oraz dbaniem o jego atrakcyjny i spójny wygląd

· Będziesz odpowiedzialny/a za wdrażanie strategii strony zgodnie z misją i wizją firmy.

· Twoim zadaniem będzie wybieranie najlepszych narzędzi marketingu internetowego do osiągniecia celu jakim jest nasza obecność w Czechach.

· Tworzeniem promocji, wyprzedaży, pakietów łączonych oraz innych elementów tworzenia oferty i kampanii marketingowych

· Przygotowywaniem i tłumaczeniem treści

· Analizą danych: przygotowywaniem i prezentowaniem raportów sprzedażowych

· Customer service: kontakt mailowy z naszymi klientami

· Na co dzień będziesz współpracował/a z działami wewnętrznymi firmy oraz zewnętrznymi agencjami.

· Monitorowaniem trendów na rynku, ich analizą i proponowaniem nowych rozwiązań w zakresie rozwoju sklepu internetowego

Chcemy abyś posiadał/a:

· Wyższe wykształcenie.

· Roczne doświadczenie zdobyte w e-commerce, reszty nauczy Cię Area E-commerce Manager 😊

· Biegłą znajomość języka angielskiego i czeskiego

· Znajomość internetowych systemów CMS (Content Management System)

· Podstawową znajomość języków HTML / CSS

· Znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Data Studio, Facebook ads manager, Google Ads, Photoshop – będzie dodatkowym atutem

· Umiejętność podstawowej edycji materiałów graficznych na potrzeby ich dostosowania / implementacji w narzędziach CMS

· Zależy nam również abyś poczuł/a ducha Etam i naszą misję proaktywnie działając w naszej organizacji.

Co dostaniesz w zamian?

· Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia

· Realne możliwości rozwoju w organizacji

· Możliwość pracy zdalnej

Kontakt: biuro@etam.fr

 

Dane osobowe przekazywane w ramach zgłaszania kandydatury są niezbędne do przetwarzania danych kandydata i będą przetwarzane wyłącznie w celu zarządzania rekrutacją, zgodnie z naszą Kartą RODO-HR, dostępną na stronie internetowej EtamDéveloppement. Zgłaszając swoją kandydaturę, akceptuje Pani / Pan fakt, że Grupa Etam przechowuje dane kandydata w bazie danych przez jeden rok. Po upływie tego terminu, dane kandydata zostaną usunięte. Ponadto, potwierdzamy, że w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo dostępu do danych, ich sprostowania i wniesienia sprzeciwu wobec danych osobowych, które Pani/ Pana dotyczą w systemach naszego przedsiębiorstwa. Aby skorzystać z przysługujących praw, należy przesłać wniosek na następujący adres: hrprivacy@etam.fr

19.04.2022

Firma GOMEZ prowadzi sprzedaż internetową odzieży, obuwia i dodatków marek premium & luxury w wielu krajach na terenie UE.

Obecnie poszukuje osoby ze znajomością języka słoweńskiego do wsparcia naszego biura obsługi klienta na rynek słoweński.

Kontakt: KAROLINA MERČEP, karolina.mercep@gomez.pl

29.03.2022

Specjalista ds. obsługi sprzedaży z językiem czeskim

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
• Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji biznesowych z klientem z rynku czeskiego i słowackiego.
• Przekazywanie zamówień na produkcję.
• Weryfikacja rozrachunków poprzez kontrolę wpłat, sald, należności.
• Terminowe wystawianie dokumentów księgowych i faktur

JEŚLI …
• Znasz j. czeski lub j. słowacki na poziome min B2
• Jesteś osobą komunikatywną i posiadasz wysoka kultura osobista
• Posiadasz umiejętność dobrej organizacji pracy
• znasz pakietu MS Office

…CHĘTNIE ZAOFERUJEMY CI:
Pracę w firmie będącej liderem w zakresie rozwoju produktu, która jest społecznie i ekologicznie odpowiedzialna
Możliwość realizacji ciekawych projektów
Możliwość pracy zdalnej (w określonym wymiarze czasowym)
Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, drużyny sportowe, stołówka, kursy językowe i znacznie więcej!)
Pracę w partnerskiej i koleżeńskiej atmosferze – bo dobry i zgrany zespół to dla nas priorytet!
Rozwój kompetencji zarówno technicznych, jak i miękkich – udział w prestiżowych targach
branżowych oraz szeroki pakiet szkoleń

Prześlij CV na adres d.sidor@oknoplast.com.pl

9.03.2022

Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.

Do naszego Zespołu poszukujemy Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem czeskim

Miejsce pracy: Klecza Dolna (zdalna)

Na co dzień w naszym zespole będziesz:

· budować efektywne i trwałe relacje z klientami

· utrzymywać kontakt z potencjalnymi lub nowo pozyskanymi klientami z dbałością o zadowolenie klienta

· przygotowywać i dostarczać prezentacje dla potencjalnych klientów

· opracowywać oferty i propozycje dla klientów

· wspierać planowanie kampanii sprzedażowych we współpracy z klientami

· wspierać planowanie nowych inicjatyw marketingowych

· aktywnie promować nowe produktów za pomocą wizualnych narzędzi internetowych i rozmów telefonicznych

· dostarczać raporty z wynikami sprzedaży

· uczestniczyć w tworzeniu bazy projektów

 

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

· posiadasz doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne

· lubisz kontakt z ludźmi

· bardzo dobrze znasz język angielski i czeski w mowie i piśmie (znajomość dodatkowych języków będzie dodatkowym atutem)

· potrafisz obsługiwać pakiet Microsoft Office

· jesteś zorientowany na klienta

· potrafisz pracować samodzielnie, ale i we współpracy z zespołem

· posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów i zdolność do opracowywania kreatywnych rozwiązań

· doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem

· posiadasz prawo jazdy kat.B

· jesteś gotowy(a) na wyjazdy służbowe

 

Co chcemy Ci zaoferować:

· stabilne miejsce zatrudnienia w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu i ugruntowanej pozycji na rynku,

· pracę w środowisku międzynarodowym

· pakiet zniżek na nasze produkty

· możliwość pracy zdalnej/hybrydowej

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Kontakt: tel: 789 809 496, e-mail: mariaobrzud@lyson.com.pl

9.03.2022

Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ”.

Do naszego Zespołu poszukujemy Sprzedawcy w sklepie internetowym (rynek czeski)

Miejsce pracy: Klecza Dolna

Na co dzień w naszym zespole będziesz:

· zarządzał(a) sklepem internetowym i całym procesem sprzedaży,

· obsługiwał(a) telefonicznie oraz mailowo klientów,

· udzielał(a) informacji o produktach oraz wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości klientów,

· udzielał(a) informacji w zakresie zwrotów i reklamacji oraz prowadzenie klienta przez te procedury,

· dodawał(a) produkty do sklepu internetowego wraz z opisami i zdjęciami,

· wprowadzał(a) dane do systemów wewnętrznych,

· raportował(a) postęp prac,

· ściśle współpracował(a) z czeskim odziałem firmy i pozostałymi działami

 

To stanowisko może być twoje jeśli:

· znasz język czeski i polski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,

· biegle obsługujesz komputer i pakiet Microsoft Office,

· mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

· jesteś pozytywnie nastawiony(a) do pracy z klientem,

· jesteś odpowiedzialny(a) i zaangażowany(a) w wykonywaną pracę,

· posiadasz umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielność i dokładność,

 

Co chcemy Ci zaoferować:

· stabilne miejsce zatrudnienia w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu i ugruntowanej pozycji na rynku,

· pracę w zgranym zespole,

· pakiet zniżek na nasze produkty,

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Kontakt: tel: 789 809 496, e-mail: mariaobrzud@lyson.com.pl

23.02.2022

ANSWEAR.com to nowoczesny multibrandowy sklep odzieżowy oferujący on-line ubrania i akcesoria ponad 350 światowych marek. Zespół ekspertów w obszarze mody i e-commerce każdego dnia przyczynia się do wielu sukcesów w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, na których działa sklep. Jeśli lubisz wyzwania i nie obawiasz się wypłynąć z nami na szerokie wody, dołącz do zespołu! Pracuj w firmie wyróżnionej wieloma nagrodami (m.in. Gwiazdą Jakości Obsługi oraz Dobry Pracodawca).

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM SŁOWEŃSKIM

MIEJSCE PRACY: Kraków

GŁÓWNE ZADANIA:

· Kompleksowa obsługa zamówień i reklamacji sklepu internetowego Answear.com z rynku słoweńskiego zgodnie ze standardami obsługi Klienta firmy

· Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta słoweńskiego, doradztwo w zakresie oferowanego produktu

· Budowanie pozytywnych relacji z Klientem

· Współpraca z Partnerami firmy

· Wspieranie firmy w zakresie tłumaczeń na język słoweński

OCZEKIWANIA:

· Bardzo dobra znajomość języka słoweńskiego w mowie i w piśmie - warunek konieczny

· Komunikatywna znajomość języka polskiego lub angielskiego

· Mile widziane doświadczenie w kontakcie z klientem

· Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office

· Umiejętność pracy w zespole

OFERUJEMY:

· Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu

· Umowa o pracę

· Premie i nagrody finansowe

· Pracowniczy program emerytalny PPE i ubezpieczenia społeczne

· Opieka medyczna LUXMED i karta MULTISPORT

· Praca dostosowana do indywidualnych potrzeb

· Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata

· Możliwość rozwoju ze specjalistami w branży e-commerce

· Wsparcie zgranego zespołu

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=4e0c3cf1b38f44f6ac297b12d963570e

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami.

23.02.2022

ANSWEAR.com: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM SŁOWACKIM

MIEJSCE PRACY: Kraków

GŁÓWNE ZADANIA:

· Kompleksowa obsługa zamówień i reklamacji sklepu internetowego Answear.com z rynku słowackiego

· Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta słowackiego, doradztwo w zakresie oferowanego produktu

· Budowanie pozytywnych relacji z Klientem

· Współpraca z Partnerami firmy

· Wspieranie firmy w zakresie tłumaczeń na słowacki

OCZEKIWANIA:

· Bardzo dobra znajomość języka słowackiego – warunek konieczny

· Doświadczenie w kontakcie z klientem - telefonicznie, on-line

· Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office

· Umiejętność pracy w zespole

· Mile widziana znajomość systemów typu CMS, CRM

· Znajomość branży odzieżowej będzie dodatkowym atutem

· Znajomość języka czeskiego będzie dodatkowym atutem

OFERUJEMY:

· Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu

· Umowa o pracę

· Premie i nagrody finansowe

· Pracowniczy program emerytalny PPE i ubezpieczenia społeczne

· Opieka medyczna LUXMED i karta MULTISPORT

· Praca dostosowana do indywidualnych potrzeb

· Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata

· Możliwość rozwoju ze specjalistami w branży e-commerce

· Wsparcie zgranego zespołu

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=90714aec1d124d07a60349b9f10e1c5e

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami.

23.02.2022

ANSWEAR.com: SPECJALISTA DS. E-COMMERCE Z JĘZYKIEM SŁOWEŃSKIM

GŁÓWNE ZADANIA:

· Realizacja nakreślonego planu zespołu i firmy jako całości

· Zarządzanie treściami handlowymi (opisy produktów, marek, kolekcji, haseł marketingowych na www i nie tylko)

· Tłumaczenie tekstów i materiałów informacyjnych

· Współtworzenie działań promocyjnych i wizerunkowych

· Tworzenie i wysyłka kampanii mailingowych

· Współpraca z innymi działami firmy (Marketing, PR, SEO/SEM, Produkt, Logistyka, CS)

OCZEKIWANIA:

· Perfekcyjna znajomość języka słoweńskiego – w mowie i piśmie

· Język angielski: wymagany minimalny poziom - B2

· Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office

· Chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań

· Umiejętność pracy zespołowej oraz pracy samodzielnej

· Język polski: znajomość będzie dodatkowym atutem

· Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, modzie lub e-commerce

OFERUJEMY:

· Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu

· Umowa o pracę

· Możliwość pracy zdalnej

· Premie i nagrody finansowe

· Pracowniczy program emerytalny PPE i ubezpieczenia społeczne

· Opieka medyczna LUXMED i karta MULTISPORT

· Praca dostosowana do indywidualnych potrzeb

· Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata

· Możliwość rozwoju ze specjalistami w branży e-commerce

· Wsparcie zgranego zespołu

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=19a9a6e74e2140cea5363255bb4615b3

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami.

23.02.2022

ANSWEAR.com: SPECJALISTA DS. E-COMMERCE Z JĘZYKIEM SŁOWACKIM

GŁÓWNE ZADANIA:

· Realizacja nakreślonego planu zespołu i firmy jako całości

· Zarządzanie treściami handlowymi (opisy produktów, marek, kolekcji, haseł marketingowych na www i nie tylko)

· Tłumaczenie tekstów i materiałów informacyjnych

· Współtworzenie działań promocyjnych i wizerunkowych

· Tworzenie i wysyłka kampanii mailingowych

· Współpraca z innymi działami firmy (Marketing, PR, SEO/SEM, Produkt, Logistyka, CS)

OCZEKIWANIA:

· Perfekcyjna znajomość języka słowackiego – w mowie i piśmie

· Język angielski: wymagany minimalny poziom - B2

· Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office

· Chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań

· Umiejętność pracy zespołowej oraz pracy samodzielnej

· Język czeski: znajomość będzie dodatkowym atutem

· Język polski: znajomość będzie dodatkowym atutem

· Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, modzie lub e-commerce

OFERUJEMY:

· Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu

· Umowa o pracę

· Możliwość pracy zdalnej

· Premie i nagrody finansowe

· Pracowniczy program emerytalny PPE i ubezpieczenia społeczne

· Opieka medyczna LUXMED i karta MULTISPORT

· Praca dostosowana do indywidualnych potrzeb

· Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata

· Możliwość rozwoju ze specjalistami w branży e-commerce

· Wsparcie zgranego zespołu

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=a42f06624a4e455381a83dc85380af6c

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami.

19.02.2022

Ambasada Republiki Chorwacji w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko: Asystent/ka administracji.

Miejsce pracy: Warszawa

Termin składania aplikacji: 22.02.2022

Więcej informacji na facebooku

11.02.2022

Nasze Contact Center poszukuje pracownika, który wesprze klienta sklepu internetowego w języku bułgarskim – na początek 2h tygodniowo.

Nasze atuty:

  • mieścimy się w centrum Krakowa (drugi przystanek od Ronda Mogilskiego)
  • umowa zlecenie
  • gwarantowana stawka godzinowa 27zł brutto
  • po wdrożeniu praca zdalna
  • elastyczny grafik
  • łatwy projekt – kontakt ze stałym klientem sieci
  • świetna opcja, żeby sobie dorobić w wolnej chwili

Twoje obowiązki:

  • sam ustalasz grafik, sam go przestrzegasz
  • praca polega na kontakcie z klientem sklepu internetowego w celu zaproponowania vouchera na kolejne zakupy w ramach reklamacji oraz przekazanie instrukcji, jak z niego skorzystać
  • kształtujesz pozytywny wizerunek firmy.

Idealnie do nas pasujesz, jeśli:

  • mówisz w komunikatywnym stopniu w języku bułgarskim
  • jesteś komunikatywny i lubisz pracę z ludźmi
  • z łatwością prowadzisz rozmowy telefoniczne.
  • chcesz się rozwijać.

Warunek rekrutacji? Twoje CV przesłane na adres: praca@multicc.pl, tel: 797 835 767, www.multicc.pl

4.02.2022

Rekrutacja na stanowisko Junior Support Specialist with Czech Language.

Cały opis stanowiska dostępny jest tutaj: https://profitroom.com/about/careers/

24.01.2022

CAŁE LATO NAD MORZEM CZARNYM?

Dołącz do zespołu wczasywBulgarii.pl!

Poszukujemy przewodników, pilotów i animatorów jednodniowych wycieczek lokalnych.

Praca na wybrzeżu Bułgarii od połowy maja do końca września 2022 r.

SZCZEGÓŁY NA STRONIE: www.wczasywbulgarii.pl/praca

Zgłoszenia przyjmujemy na maila info@wczasywbulgarii.pl

24.11.2021

Transporeon jest firmą IT w Krakowie, która posiada system logistyczny. Bardzo pilnie potrzebujemy studenta, który chciałby wspomagać naszych klientów w użytkowaniu naszej platformy w języku Chorwackim.

Treść ogłoszenia na stanowisko Customer Care Trainee with German OR French OR Croatian OR Serbian na stronie https://transporeon.softgarden.io/job/13951590?l=en

23.11.2021

Dzień dobry. W firmie, w której pracuję (branża IT), szukamy osoby z czeskim i angielskim (B2/C1).

Wymagane dobre umiejętności obsługi komputera.

Spokojna praca na pełen etat, umowa o pracę, bardzo dobre wynagrodzenie. Praca na ten moment zdalna.

Więcej informacji udzielę w wiadomości prywatnej: facebook.

PS to nie jest call center, ani moderowanie.

23.11.2021

Grzecznościowo przekazuję ofertę pracy dla osób znających słoweński; wszelkie pytania proszę kierować na e-mail: mariana.stashkiv@smartways.io
Oferta:
Position: Invoice Specialist with Slovenian�
Location: Kraków
Languages: English and Slovenian, min. B2/C1 level
Full-time job
We are looking for a person with very good knowledge of Slovenian and English language for the position junior Invoice Specialist with Slovenian.
It is a job in an international, global company that offers competitive employment conditions and further development.
Our requirements:
* Engagement and motivation
* Drive for results
* Attentional to details and quality
* Ability to work under time pressure
* You can work in teams as well as alone
* Excellent time management skills
* Bachelors or Master’s degree in Finance or Accounting (will be an asset)
Your Responsibilities:
* Performs daily tasks related to validation of received and scanned invoices
* Performs daily tasks of invoice posting (in case of doubts consults more senior team members),
* Perform non-invoice related postings
* Perform tasks related to payments preparation
* Participates in Period End Closing activities in a timely manner
* Provides basic reports on request with support of senior members of the team
We offer:
* Flexible work from home scheme
* Private medical healthcare
* Training cost-sharing
* Attractive performance bonuses

23.11.2021

Halo halo, praca w korpo szuka studenta z czeskim lub słowackim na poziomie min. B1/B2, nie jest wymagane doświadczenie, wymiar 1/2 etatu z elastycznym grafikiem. Praca zdalna.

Zainteresowane osoby proszę o wiadomość: facebook.

20.11.2021

Szukam osób do pracy w międzynarodowej firmie, na stanowiskach związanych z obsługą klienta. Aktualnie praca jest w 100% zdalna, docelowo za kilka miesięcy hybrydowa (kilka dni w miesiącu z biura w Krakowie).
Oferujemy:
- umowę o pracę
- roczne bonusy
- pakiet benefitów
Wymagane są:
- język czeski lub słowacki (poziom min. C1)
- język angielski (min. B2).
Po więcej szczegółów zapraszam do wiadomości prywatnej: facebook.

12.11.2021

Praca szuka człowieka
Poszukiwane osoby ze znajomością języka angielskiego i dodatkowo:
- węgierskiego
- CZESKIEGO
- rumuńskiego
Praca na stanowisku sprzedażowym - zdalnie.
Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu na priv: facebook.

23.10.2021

Kto nie lubi lodów? Poznaj biznes mrożonych deserów od drugiej strony! Mini Melts należy do pionierów tworzenia lodów metodą kriogeniczną i pozostaje liderem w ich produkcji na świecie.

Zajmujemy się sprzedażą i dystrybucją kuleczkowych lodów, a także pozyskiwaniem nowych partnerów firmy, zarówno na terenie Polski, jak i innych krajów Europy.

Oryginalna forma i innowacyjny sposób produkcji lodów w ciekłym azocie podbił podniebienia klientów na całym świecie! Aktualnie do naszego Teamu poszukujemy pracownika na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem czeskim

Miejsce pracy: Kraków

 

W związku z rozwojem firmy, szukamy osoby odpowiedzialnej za:

- obsługę stałych partnerów biznesowych na wybranym rynku

- kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami detalicznymi

- obsługę zapytań z e-sklepu oraz social mediów

- moderowanie komentarzy w social mediach

- współpracę z innymi działami w celu rozwiązania problemu klienta

- dbanie o dobre relacje z klientami i partnerami

- rejestrację danych w systemie

Wymagania:

- znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie pozwalająca na swobodną komunikację – warunek konieczny

- samodzielność i umiejętność planowania pracy własnej

- wysoka komunikatywność oraz umiejętność realizacji powierzonych zadań

- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

- umiejętność pracy z ludźmi i sprawne wykonywanie projektów zespołowych

- nastawienie na realizację wyznaczonych celów i wysoka motywacja do pracy

- terminowość, poczucie odpowiedzialności, doskonała organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu

- wszechstronność działania i umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie

Mile widziane:

- doświadczenie w pracy z klientem

- znajomość języka angielskiego

- doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego

Oferujemy:

- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę

- osobisty wkład w dynamiczny rozwój firmy o międzynarodowym znaczeniu

- niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon służbowy)

- nieograniczone ilości smacznych i oryginalnych lodów

- przyjazną atmosferę w pracy

- realizację ciekawych projektów Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres:  k.suchanek@minimelts.pl

Zapraszamy na naszą stronę: www.mini-melts.cz

23.10.2021

Trwa proces rekrutacyjny na stanowisko HR Administration Specialist with Slovak.

Firma z siedzibą we Wrocławiu, ale praca zdalna.

Więcej szczegółów na stronie: https://www.devire.pl/pojedyncza-oferta/?oferta=FB12F40F-C58E-4825-84F1-E07EF972FC48&fbclid=IwAR3Pvfn_84Z-tc6tpFLaZeS3UEzpvvBG1qeTbpC3QPcKZv4CIntrN2hRY3Y

Wrazie pytań prosimy pisać do mpietrek@devire.pl

23.10.2021

Oferta pracy z j. czeskim

Oferta dostępna na stronie: https://jobs.krakow.heineken.com/ad/2699/1234/junior-contact-centre-specialist-with-czech/

23.10.2021

Oferta pracy z j. słowackim.

Zapraszam do kontaktu: facebook 

Więcej info na stronie: https://transporeon.softgarden.io/job/9050485/Customer-Services-Specialist-with-Slovak-m-f-d-/?jobDbPVId=33132297&fbclid=IwAR0XY5rDXvIwE7IdUr7c__5OV-EpOXmThwFdnFYFWCkKX9759g3Ftv5llPY&l=en

8.09.2021

Biznes Bez Barier do krakowskiej siedziby naszego klienta, globalnego koncernu paliwowego, poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. wsparcia sprzedaży.

Jako Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży będziesz:

· Utrzymywał kontakt telefoniczny i mailowy z klientami.

· Udostępniał klientom wstępnie uzgodnione lub standardowe oferty.

· Przygotowywał dokumentację zgodnie z przyjętą ofertą.

· Pracował na rzecz maksymalizacji zysków ze współpracy z klientami.

· Wspierał nowych klientów.

· Zapewniał skuteczne codzienne wsparcie dla obecnych klientów., w tym: zarządzanie klientami i okresową weryfikację potrzeb, doświadczeń i życzeń klientów. Zrozumienie planów rozwoju klientów, nowych miejsc docelowych lub obszarów biznesowych w celu zaproponowania dodatkowych produktów lub usług.

· Budował i utrzymywał relacje biznesowe z klientami.

· Regularnie dostarczał zespołowi sprzedaży informacje zwrotne dotyczące problemów klientów i działań konkurencji.

Wymagania:

· Znajomość języka czeskiego lub słowackiego (min.C1).

· Znajomość języka angielskiego (min.B2).

· Umiejętność skutecznej komunikacji z klientami, zdobywanie ich zaufania i umiejętność budowania relacji roboczych.

· Umiejętność analizowania danych i dobra znajomość Excela.

· Przenikliwość sprzedażowa / biznesowa i sposób myślenia przedsiębiorcy.

· Mile widziane Orzeczenie o stopniu

niepełnosprawności.

Oferujemy:

· Umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności.

· Prywatną opiekę medyczną.

· Dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym multisport.

· Szkolenia wewnętrzne, jak i zewnętrzne.

· Zniżki na paliwo.

 

Proszę o przesłanie CV wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych na: i.kaminska@biznesbezbarier.org

3.09.2021

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim  
W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne. Obecnie szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (praca zdalna). W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży telekomunikacyjnej. 

16.07.2021

Praca z językiem czeskim na stanowisku: Accounts Receivable Specialist with Czech.

Więcej informacji na stronie: https://careers.abb/global/en/job/79372074/Accounts-Receivable-Specialist-with-Czech?fbclid=IwAR24rK4bymIzH2QspbvwPu1FcBFlR0xe_rhzRJIbZ_NkQnsE_Yl5iNGyPhA

29.06.2021

W związku z dynamicznym rozwojem Cognizant poszukuje osób posługujących się językiem bułgarskim do pracy jako Video Connect Analyst w Krakowie.

Szczegóły oferty dostepne są pod linkiem:

https://careers.cognizant.com/pl/en/job/00043027492/Video-Content-Analyst-with-Bulgarian

Pozdrawiam i zachęcam do kontaktu w razie jakichkolwiek pytań: aleksandra.pietkiewicz@cognizant.com

28.05.2021

PRACA CZESKI, BUŁGARSKI I MACEDOŃSKI
Firma, w której pracuję znowu szuka osób na stanowisko „Video content analyst” z czeskim, bułgarskim lub macedońskim.
Chodzi tylko o pełny etat, praca na razie zdalnie ale trzeba przebywać maksymalnie 100 km od Krakowa.
Chętnie udziele więcej informacji na priv: facebook.

25.06.2021

UniKadr poszukuje dla swojego Klienta, firmy z kapitałem międzynarodowym, odpowiedniej osoby na stanowisko:

Data Content Operative

miejsce pracy: Bratysława nr ref.: DCB/06/2021

Zakres obowiązków:

· Wprowadzanie danych zgodnie z ustalonymi standardami jakości

· Analiza danych

· Monitorowanie przepływu danych

· Kontrolowanie jakości zbieranych danych

· Zapewnienie zgodności danych

· Rozwiązywanie błędów w przepływnie danych

Wymagania:

· Znajomość MS Office, w szczególności Excel

· Dobra znajomość języka słowackiego i angielskiego w mowie i w piśmie

· Umiejętność pracy w zespole

· Inicjatywa

Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny: 91 488 23 27 / 575 71 73 73 lub mailowy: biuro@unikadr.pl z oznaczeniem nr ref.: DCP/06/2021 wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.

25.06.2021

UniKadr poszukuje dla swojego Klienta, firmy z kapitałem międzynarodowym, odpowiedniej osoby na stanowisko:

Data Content Operative

miejsce pracy: Praga, nr ref.: DCP/06/2021

Zakres obowiązków:

· Wprowadzanie danych zgodnie z ustalonymi standardami jakości

· Analiza danych

· Monitorowanie przepływu danych

· Kontrolowanie jakości zbieranych danych

· Zapewnienie zgodności danych

· Rozwiązywanie błędów w przepływie danych

Wymagania:

· Znajomość MS Office, w szczególności Excel

· Dobra znajomość języka czeskiego i angielskiego w mowie i w piśmie

· Umiejętność pracy w zespole

· Inicjatywa

Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny: 91 488 23 27 / 575 71 73 73 lub mailowy: biuro@unikadr.pl z oznaczeniem nr ref.: DCP/06/2021 wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.

25.06.2021

Firma Allen Recruitment Consulting obecnie poszukuje studentów / byłych studentów zainteresowanych stałą pracą w Internetowej firmie w Warszawie na stanowiwsku: Data Specialist (Hungarian/Romanian/Czech).

Więcej informacji na stronie https://www.linkedin.com/jobs/view/2618000426/

22.06.2021

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim  
W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne. Obecnie szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (praca zdalna). W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży telekomunikacyjnej. 

15.06.2021

PRACA SZUKA CZŁOWIEKA: Dubrownik, Chorwacja
Poszukujemy osób do pracy na Recepcji w hotelu 5* w Dubrowniku.
Podstawowym wymaganiem jest znajomość języka polskiego i angielskiego (i oczywiście chorwackiego na poziomie komunikatywnym).
Znajomość jezyka rosyjskiego i doświadczenie w pracy na recepcji to dodatkowy plus.
Praca jest sezonowa.
Po więcej szczegółów zapraszam do kontaktu przez facebook

14.06.2021

Oferta pracy z czeskim lub słowackim. Info na transporeon...

W razie pytań, zapraszam do kontaktu: facebook

14.06.2021

Rzucam ofertę pracy dla osób czeskojęzycznych, otwartych na przeprowadzki.
Bardzo dobra ekipa i dobre warunki zatrudnienia.
Więcej informacji na: www.pracuj.pl

2.06.2021

Rekrutacja na stanowisko "S2P Associate with Slovenian" - oferta pracy zdalnej.

Oferta dotyczy kandydatów ze znajomością języka słoweńskiego i angielskiego na poziomie min. B2. 

Więcej informacji: Marta Baran, Senior Recruitment Specialist, Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o.

tel. 532 749 356, m.baran@irkl.plhttps://irkl.org

24.05.2021

Praca szuka człowieka.

Firma, w której pracuję poszukuję osoby na stanowisko Customer Services Project Manager z językiem słowackim, niemniej znajomość języka angielskiego i polskiego jest wymagana. Praca tylko na cały etat.

Więcej informacji: https://transporeon.career.softgarden.de/jobs/9050485/?fbclid=IwAR1I-A1mdgdPyq1wtQ921Pad32mRiPAboEQqv9veG-WpF7DJB3UYNCkAi1A

23.04.2021

Specjalista ds. zamówień z j. czeskim

Miejsce pracy: Skawina

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • obsługa zamówień ze sklepu internetowego 

  • udzielanie informacji mailowo oraz telefonicznie klientom 

  • przygotowywanie poprawnych opisów produktów oferowanych przez firmę

  • przygotowywanie i pomoc w wystawianiu ofert na portalach aukcyjnych i sklepie internetowym

  • pomoc w  aktualizacji cen, opisów i zdjęć oferowanych produktów

  • uzupełnianie parametrów technicznych produktów

Wymagania:

  • mile widziane doświadczenie w branży e-commerce

  • znajomość portali sprzedażowych 

  • biegła obsługa komputera 

  • znajomość języka czeskiego umożliwiająca komunikację mailową oraz telefoniczną z klientami

  • dokładność w działaniu, sumienność

  • samodzielność w działaniu oraz zaangażowanie

  • umiejętności pracy w zespole oraz wysoka kultura osobista

Co możemy Ci zaoferować:

  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie

  • atrakcyjne wynagrodzenie

  • szanse rozwoju zawodowego w strukturach firmy

  • pracę w dynamicznym środowisku i zgranym, zmotywowanym zespole

  • Umowa o pracę


Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu: Rafał Rybczyk, Rekruter, rafal.rybczyk@hrquality.pl, 578 206 500

18.04.2021

Bardzo dobrze płatna i ciekawa praca w IS PAN przy realizacji projektu "Nowi użytkownicy języków mniejszościowych: biegłość, odmiana i procesy zmian” (POLS NCN, kierownik: dr Robert Borges)

16.04.2021

Do międzynarodowego zespołu w Krakowie poszukujemy kandydatów chcących się rozwijać w kierunku sprzedaży i konsultingu produktów Google Ads. Wymagana bardzo dobra znajomość języka czeskiego i dobra angielskiego. Zatrudnienie w uparciu o UoP 6,5k brutto plus bonusy sprzedażowe oraz frekwencyjne, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Bonus na start 4k netto. Więcej informacji znajduje się na naszej stronie pod linkiem https://look4it.pl/offers/consultative-sales-with-czech/

Ewentualnych zainteresowanych zapraszam do kontaktu: Barbara Wieleżew, IT Recruitment Specialist, contact@look4it.pl, Mobile: +48 537 217 665, www.look4it.pl

7.04.2021

[Czeski / Słowacki] 
Redagowanie i analiza treści w social mediach.
Poszukuję osób, które:
znają czeski lub słowacki na poziomie min. B2
znają angielski na poziomie min. B2
są zainteresowane pracą w social mediach
Oferujemy:
pracę na pełen etat
liczne szkolenia
benefity pozapłacowe - platforma MyBenefit (karta Multisport, bilety do kina, do teatru), karta lunchowa, ubezpieczenie, prywatna opieka zdrowotna
pracę w biurze w Warszawie - zapewniamy pakiet relokacyjny
WIĘCEJ INFORMACJI MAILOWO: MAGDALENA.MIJAL@TALENTPLACE.PL

...

Oferty pracy prosimy wysyłać na adres administratora strony: tomasz.kwoka (at) uj.edu.pl

Oferty prezentowane będą co najmniej przez 2 miesiące od daty publikacji