Klauzula zgody do obowiązkowego zakliknięcia przez pracodawców oferujących pracę dla studentów/absolwentów
Instytut Filologii Słowiańskiej UJ nie publikuje ofert od osób fizycznych oraz ofert niezawierających adresu e-mail w domenie firmowej.
Zamieszczona na stronie oferta musi być zgodna z prawem oraz regulacjami Kodeksu Pracy i nie może naruszać przepisów antydyskryminacyjnych (art. 11[3] oraz art. 18[3a]). Dotyczy to w szczególności dyskryminacji ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie i orientację seksualną. Zabronione jest ponadto zamieszczanie w ofercie treści wulgarnych, naruszających prawa innych osób oraz mających charakter informacji handlowych.
Publikacja oferty oznacza zgodę na wykorzystanie numeru telefonu i adresu mailowego wskazanego w ofercie na potrzeby realizacji badania ankietowego przez Uniwersytet Jagielloński. Wyniki badania służą optymalizacji współpracy pomiędzy Uniwersytetem Jagiellońskim a pracodawcami w zakresie rekrutacji studentek/studentów, oraz absolwentek/absolwentów UJ.
Instytut zastrzega sobie prawo modyfikacji treści ogłoszeń i odmowy opublikowania ogłoszenia bez podania przyczyny.
23.06.2023
Foundever™ jest globalnym liderem w branży customer experience (CX). Dzięki 170 000 współpracowników na całym świecie jesteśmy zespołem stojącym za najlepszymi rozwiązaniami dla +750 wiodących marek na świecie. Nasze innowacyjne rozwiązania CX i technologie są zaprojektowane tak, aby wspierać potrzeby operacyjne naszych klientów i dostarczać klientom bezproblemowe doświadczenia w najbardziej kluczowych momentach
Do zespołu Foundever szukamy: Specjalisty/ki ds. obsługi klienta z j. słoweńskim
Lokalizacja: Warszawa (po wdrożeniu możliwa hybryda)
Do Twoich codziennych zadań będzie należało:
- Obsługa klienta w języku słoweńskim (połączenia przychodzące i wychodzące);
- Obsługa próśb klientów, takich jak modyfikowanie, anulowanie lub aktualizowanie istniejących zamówień;
- Przekazywanie klientowi ważnych aktualizacji dotyczące zamówień;
- Zarządzanie informacjami o koncie klienta.
Czego od Ciebie oczekujemy ?:
- Język: Bardzo dobra znajomość języka słoweńskiego (C1);
- Doświadczenie: Świetnie jeśli masz w obsłudze klienta. Ale jeśli go nie masz, wszystkiego Cię nauczymy;
- Technologia: Umiejętność obsługi komputera;
- Osobowość: Entuzjastyczna i zmotywowana. Z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie.
Atutami będą:
- Skrupulatność I bycie dokładnym;
- Asertywność I umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
- Umiejętność rozwiązywania problemów;
- Umiejętności miękkie.
Warunki zatrudnienia:
- Rodzaj umowy zależy od Ciebie (Umowa o Pracę lub Umowa Zlecenie);
- Wynagrodzenie podstawowe + bonusy;
- Praca zdalna.
Co może być jeszcze dla Ciebie ważne:
- Dofinansowanie zakupu okularów I wakacji;
- Program poleceń pracowniczych;
- Bony na różne okazje (święta, Dzień dziecka, etc.);
- Ubezpieczenie medyczne Medicover.
- Dofinansowanie karty Multisport.
Zainteresowane osoby proszę o kontakt e-mailowy: iwona.kaminska@foundever.com lub telefoniczny 692 256 886
13.04.2023
Ambasada Republiki Chorwacji w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko Asystent/ka administracjiMiejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- ogólne wsparcie administracyjne Ambasady,
- komunikacja telefoniczna i mailowa z interesantami i partnerami Ambasady,
- pisanie pism urzędowych w języku polskim i chorwackim
- uczestnictwo w organizacji spotkań, wydarzeń, wizyt koordynowanych przez Ambasadę
- uczestnictwo w organizacji podróży służbowych i imprez,
- uczestnictwo w koordynacji kalendarza i harmonogramu działań,
- przygotowanie raportów, analiz i prezentacji,
- przygotowanie dokumentacji finansowej na potrzeby rozliczeń z urzędem skarbowym
- wykonywanie tłumaczeń z/na język chorwacki
- wykształcenie wyższe,
- znajomość języka chorwackiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację ustną i pisemną,
- umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- gotowość do uczenia się i poszerzania wiedzy,
- umiejętności analityczne i dbałość o szczegóły,
- obowiązkowość i sumienność, dobra organizacja pracy,
- znajomość protokołu dyplomatycznego będzie dodatkowym atutem
Termin składania zgłoszeń: 24.04.2023
12.04.2023
W związku z rozwojem firmy CD Cargo Poland Sp. z o.o. poszukujemy osoby na stanowisko asystentka zarządu z językiem czeskim.
Zakres obowiązków:
- tłumaczenie spotkań oraz korespondencji
- organizacja i obsługa spotkań Zarządu oraz podróży służbowych
- koordynowanie prawidłowego obiegu informacji w firmie
- wyjazdy służbowe (około 1-2 w miesiącu do Czech)
- samodzielne realizowanie zadań zleconych
- bardzo dobra znajomość języka czeskiego
- samodzielność, odpowiedzialność, obowiązkowość
- znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
Oferujemy:
- pracę w Katowicach, w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku
- zatrudnienie na umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
6.04.2023
Szanowni studenci, cały czas poszukuję talentu władającego językiem bułgarskim. Jeśli ten język nie jest Ci obcy i chcesz używać go w pracy a do tego chcesz by Twoja kariera miała naprawdę fajny start zapraszam do aplikowania na płatny staż w dziale HR dla cenionej w Krakowie korporacji.
Wmagane jest pomiędzy 25-40 godzin dostępności tygodniowo, elastyczne godziny, opcja hybrydowa, lukratywne korpo benefity.
Kontakt poprzez facebook
6.04.2023
4.04.2023
4.04.2023
HR Intern with Bulgarian
Take your next career step with a global team that is energizing the transformation of society and industry to achieve a more productive, sustainable future. At ABB, we have the clear goal of driving diversity and inclusion across all dimensions: gender, LGBTQ+, abilities, ethnicity, and generations. Together, we are embarking on a journey where each and every one of us, individually and collectively, welcomes and celebrates individual differences.
Responsibilities
- Delivering HR Service support to the HR community, business managers and employees according to defined Service Level Agreements
- Processing HR requests related to multiple service lines for an assigned group of employees
- Ensuring that systems and databases have up-to-date employee and organizational information with high data quality and accuracy, and providing reports where required
Requirements
- Active student status
- English and Bulgarian at min. B2 level
- The ability to manage multiple demands on your time and to work in cross-functional teams
- A collaborative, solution-focused approach and strong written and spoken communication skills
- A proactive way of working to serve customers with a “can-do” attitude
- Conversational knowledge of Romanian would be a plus
- Experience in HR Shared Services for a global company, in an Employee Lifecycle role, will be a strong plus
- Knowledge of SAP, MS Office, SNOW would be beneficial
What we can offer
- Internships from 3 up to 12 months
- Possibility of extension or conversion to Regular Employee
- Stable employment in a company with a long history in innovation and technology
- Collaboration with experienced experts in an international environment
- Various benefits in kind, ranging from healthy lifestyle offerings to knowledge sharing, to teambuilding activities
Benefits:
- Competitive salary
- Modern Office in the City Center
- Flexible working hours
- Entertainment and leisure zones
LINK TO APPLY: https://talentplace.traffit.com/public/form...
3.04.2023
Praca jest lekka, przyjemna i pożyteczna. Wymagany jest wymieniony język + angielski.
Jest to idealna praca na tak zwany start, więcej szczegółów z przyjemnością podam w wiadomości prywatnej na facebooku
31.03.2023
29.03.2023
- Praca stacjonarna | Tertium Business Park w Krakowie, Polska
- Praca w godzinach porannych 7-15| okazjonalnie weekendy i inne zmiany (dodatkowo płatne)
-
Znajomość języka bułgarskiego lub słoweńskiego na poziomie C1+,
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
-
Wcześniejsze doświadczenie nie jest wymagane.
-
Umowa o pracę,
-
Płatny miesiąc on-boardingowy,
-
Prywatna opieka zdrowotna wraz z opieką stomatologiczną, ubezpieczenie na życie, karta multisport,
-
Pakiet relokacyjny dla osób spoza Krakowa,
-
Dodatkowo, game room w biurze
22.03.2023
15.03.2023
SUMMER INTERNSHIP PROGRAMME IN SHELL KRAKÓW
Professional challenges, training courses, mentorships, and working experience with an international and purpose-driven company are just a few of the many things we can offer as a part of the Summer Internship Programme. The work you do will help provide more and cleaner energy to the world, no matter what your role is at Shell.
We offer paid internship (with strong benefits) at Shell Kraków in Finance, Human Resources, Customer Operations, Contracting & Procurement, Technical Assets Operations, Lubricants Supply Chain, Legal and Trading & Supply departments. We have also created exciting opportunities for engineers and multilinguals.
People with disabilities are welcome to apply: https://www.shell.pl/careers/shell-business-operations/summer-internship-in-shell-krakow.html...
13.03.2023
PRACA W KRAKOWIE - JĘZYK CHORWACKI i JĘZYK BUŁGARSKICzęść wszystkim! Nazywam się Josip i pracuję w firmie, która szuka osób na rynki bałkańskie na stanowisko „Video Content Analyst” z jezykiem chorwackim.
Praca jest stacjonarna w biurze i możliwa tylko w pełnym etacie.
Zainteresowane osoby proszę o kontakt za pośrednictwem facebooka: https://www.facebook.com/groups/112378125466555/user/1472396440/
13.02.2023
Zlecę tłumaczenia dla osób z statusem studenta na stanowisko tłumacza materiałów opisowych z języka polskiego na język czeski
Wymagania:
- Znajomość języka w stopniu co najmniej zaawansowanym
- Dyspozycyjność do przyjmowania zleceń co najmniej raz w miesiącu
Kontakt: krzysztof.poluszak@elhurtplus.pl
8.01.2023
Firma z branży e-commerce szuka osoby ze znajomością j. czeskiego. Nie jest wymagane doświadczenie.
Do zadań będzie należała mailowa obsługa klienta czeskiego, wprowadzanie czeskich zamówień do systemu oraz współtworzenie sklepu internetowego w j. czeskim (tłumaczenie opisów produktów oraz tekstów marketingowych z języka polskiego na język czeski).
Oferujemy elastyczny grafik pracy, możliwy tryb mieszany: część tradycyjnie na miejscu w firmie, część zdalnie.
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: ecommerce.praca.jczeski@gmail.com
14.12.2022
Ciekawa oferta pracy z językiem bułgarskim!
Aby przejść do oferty, kliknij w link https://accenture.wd3.myworkdayjobs.com/AccentureCareers/job/Krakow/Junior-Data-Reviewer-with-Bulgarian
13.12.2022
26.10.2022
Krakowskie biuro firmy SHELL proponuje ciekawe oferty pracy dla osób posługujących się językiem bułgarskim.
Więcej informacji na stronie https://jobs.shell.com/job/krakow-city/customer-success-specialist-bulgarian
26.10.2022
Krakowskie biuro firmy SHELL proponuje ciekawe oferty pracy dla osób posługujących się językiem czeskim lub słowackim.
Więcej informacji na stronie https://jobs.shell.com/job/krakow-city/customer-success-specialist-czech-slovak
23.10.2022
PRACA W KRAKOWIE Z JĘZYKIEM CHORWACKIM, BUŁGARSKIM I CZESKIM.Nazywam się Josip Vučić i pracuję w firmie, która szuka osób na rynki bałkańskie na stanowisko „Video Content Analyst” z jezykiem chorwackim (oraz bułgarskim i czeskim).
Praca jest stacjonarna w biurze i możliwa tylko w pełnym etacie.
Zainteresowane osoby proszone o kontakt - kliknij, aby przejść na profil facebookowy.
17.10.2022
1.09.2022
Specjalista ds. administracyjnych i biurowych z językiem czeskim
Firma Agrofert Polska Sp. z o.o. poszukuje pracownika do jednego ze swoich działów Farmtec a.s. zajmującego się kompleksową obsługą inwestycji w rolnictwie – od projektu do modernizacji lub budowy fermy bydła czy biogazowni rolniczej (www.agrofertpolska.com, www.farmtec.pl)
Lokalizacja: Cieszyn/Warszawa/Opole/Nysa
Typ zatrudnienia: umowa o pracę
Zakres obowiązków:
- Kontakt z klientami współpracującymi z firmą
- Prowadzenie procesów związanych ze wsparciem sprzedaży
- Pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, umów oraz pozostałych dokumentó związanych z działalnością firmy
- Realizacja dodatkowych zadań formalnych i administracyjnych
- Prowadzenie prostych działań marketingowych (mailing, zarządzanie kanałami promocji w Internecie)
- Wsparcie w prowadzeniu bieżących dokumentów firmy dla osób pracujących w terenie
- Archiwizacja dokumentów (skanowanie, opisywanie)
- Wsparcie w prowadzeniu korespondencji z jednostkami administracji publicznej w Polsce
Nasze wymagania:
- Gotowość do nauki i zdobywania nowych doświadczeń
- Samodzielność, komunikatywność i nastawienie na współpracę w Zespole
- Doświadczenie we wsparciu BACK OFFICE
- Znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie pozwalająca na codzienną komunikację
- Znajomość języka angielskiego
- Znajomość oprogramowania MS Office
- Mile widziane jest doświadczenie w pracy z systemem SAP oraz CorelDraw
- Mile widziana znajomość branży rolniczej i/lub OZE i/lub budowlanej
Oferujemy:
- Szkolenie oraz wsparcie merytoryczne
- Możliwość częściowej pracy z domu (HOME-OFFICE)
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pracę w międzynarodowej firmie o dużym potencjale rozwoju
- Atrakcyjny system wynagradzania
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz osobistego
- Miłą atmosferę w pracy
- Pakiet medyczny oraz grupowe ubezpieczenie na życie
Miejsce pracy: Cieszyn lub Warszawa lub Opole/Nysa
Jeśli zaciekawiła Cię oferta pracy w naszej firmie (lub masz jakieś pytania) na powyższym stanowisku prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: + 48 574 695 057 lub emailem farmtec@farmtec.pl
11.08.2022
Specjalista ds. komunikacji na rynek słoweński
Lokalizacja: Kraków/ praca zdalna
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Tłumaczenie oraz przygotowanie treści SEO, opisów produktów i tekstów marketingowych
- Współodpowiedzialność za komunikację marek na rynku słoweńskim
- Współtworzenie i aktualizacja contentu tekstowego serwisów internetowych prowadzonych na rynku słoweńskim
- Aktywny udział w projektach z zakresu komunikacji marketingowej oraz działań w kanałach social media
- Prowadzenie analiz rynkowych pod kątem obowiązujących na rynku słoweńskim trendów w komunikacji z Klientem
- Wspieranie firmy w zakresie działań słoweńskojęzycznych
NASZE WYMAGANIA:
- Biegła znajomość języka słoweńskiego mile widziana na poziomie natywnym
- Znajomość języka polskiego/angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wyników
- Podejmowanie inicjatywy w działaniu oraz kreatywność
- Posiadanie lekkiego pióra oraz gładkiego stylu
- Doświadczenie w przygotowywaniu tłumaczeń na język słoweński
OFERUJEMY:
- Zniżki na markowe produkty w naszych salonach (Sizeer, 50 style, Timberland, Symbiosis, Umbro/Lotto)
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Prywatna opieka medyczna
- Pakiet sportowy
- Kariera w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- Profesjonalne wdrożenie
- Infrastruktura rowerowa
- Nieformalny dress code
- Udział w inicjatywach charytatywnych
- 30 minutowa przerwa lunchowa wliczona w czas pracy
- Work-life balance
- Świetna atmosfera oparta na życzliwości, szacunku i wzajemnej pomocy
- Miłe upominki na różne okazje
- Prezent dla świeżo upieczonych rodziców
11.08.2022
11.08.2022
30.07.2022
Stanowisko: Customer Service Representative with Italian/German/French/Slovakian
Miejsce pracy: Kraków
Obowiązki:
- You will respond timely and effectively to all our Clients queries via all channels of communication and assure proper data maintenance.
- You will support technical and ad hoc project roll outs, including requirements gathering and user acceptance testing.
- You will be an Ambassador of the company Brand in line with corporate values and goals to assure the brand image is maintained.
Wymagania:
- An outgoing and positive attitude;
- Excellent command of Italian, German, French or Slovakian;
- Very good English;
- A strong desire to making a positive contribution to the team internal customers;
- High ability to coach, educate & positively influence;
- Fast learning with experience of change management;
- Self-motivation and great organizational skills;
- Outstanding verbal and written communication skills;
- Excellent interpersonal skills;
- PC literacy is essential;
- Ability to work independently and as part of a team;
- Experience in customer service role is a big plus.
Co oferujemy:
- Company laptop;
- Working from Home possibilities - hybrid model;
- Personal development opportunities;
- International environment;
- Attractive salary, bonuses and benefits package including Luxmed VIP medical package, MyBenefit System (Multisport or Cafeteria), private insurance, entertainment events and many others;
- Good atmosphere at work and comfortable working environment with company products, drinks and game corner;
- No dress code;
- Chance to share your ideas and continuously improve our processes;
- Opportunity to build up your expertise through coaching, soft skills and training sessions.
Link do aplikacji: https://www.michaelpage.pl/en/job-detail/customer-service-representative-italian/ref/jn-062022-5649164?lang=pl
30.07.2022
Oferta pracy z językiem serbskim lub chorwackim.
Więcej informacji pod linkiem https://transporeon.softgarden.io/job/20429861/Customer-Care-Specialist-with-Croatian-and-Serbian...
30.07.2022
TeleFonika poszukuje tłumacza języka serbskiego do pracy w miejscowości Zajecar w Serbii.
Więcej informacji pod linkiem https://www.olx.pl/oferta/praca/tlumacz-j-serbskiego-praca-w-serbii....
14.06.2022
H&M Customer Service Center is looking for two new first line agents with Bulgarian language.
If you are ready to relocate to Warsaw for partly remote work, please check the link with more information.
We will be glat to talk to you!
Link do oferty: H&M Group H&M Customer Service - Bulgarian Team | SmartRecruiters
13.06.2022
13.06.2022
13.06.2022
1.06.2022
EMPIK poszukuje specjalistów ds. marketingu z językiem czeskim/ słowackim na poziomie zaawansowanym, z doświadczeniem działania w social mediach oraz wiedzą/doświadczeniem w zakresie e-commerce. Firmie zależy na kreatywnej, dobrze zorganizowanej osobie, z którą mogłaby nawiązać stałą współpracę. Oferuje pracę w centrum Warszawy lub pracę zdalną w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin.
Więcej informacji na stronie https://skk.erecruiter.pl/Offer.aspx?oid=3678522&cfg=AAC4C641DF0E4B34B3003B5FDAB47B6B&ejoId=360967&ejorId=416045&comId=20003428&fbclid=IwAR0UMyKyazuTnRr977XCyC-N-Wg3fkpfGt3E3W0SS3A0qt6Uabwdun_q5Kc
1.06.2022
27.05.2022
Szukam osoby z językiem czeskim lub słowackim (min. B2) na stanowisko Junior AP Accountant, doświadczenie nie jest wymagane, praca na pełny etat w trybie hybrydowym lub zdalnym na terenie Polski. Osoby zainteresowane proszę o kontakt przez facebook27.05.2022
SHELL szuka osoby ze znajomością czeskiego i/lub słowackiego na stanowisko Customer Success Specialist Czech/Slovak w Krakowie. Więcej info w ogłoszeniu22.04.2022
Ponad 100 lat miłości do Kobiet, pasji dla zmysłowych koronek, ukierunkowania na innowację. Live Show zarazem radosny i sexy, z utęsknieniem wyczekiwany każdego roku. Ponad milion followersów na Instagramie i przeszło 414 salonów w samej Francji. Trzeba przyznać, że od 1916 roku, Etam towarzyszy Kobietom w każdym momencie ich życia, tworząc kolekcje, poprzez które wyrażają siebie, a jednocześnie, które są przyjazne dla naszej planety.
Poprzez program WECARE Grupa Etam zobowiązuje się do bycia przejrzystym i wymagającym przy tworzeniu swoich kolekcji. Mówimy TAK innowacyjnym konceptom, trosce o jakość produktów, jak również szacunkowi dla ludzi i środowiska.
Chcąc dotrzeć do kolejnej grupy Kobiet, poszukujemy osoby, która pomoże rozwinąć nasz e-commercowy sklep na rynku czeskim.
Czy jesteś gotowa/y na podbój z nami nowego rynku?
Czym będziesz się zajmował/a?
- · Współpracując z Area E-commerce Managerem, Twoim zadaniem będzie zarządzanie czeskim sklepem internetowym Etam oraz dbaniem o jego atrakcyjny i spójny wygląd
- · Będziesz odpowiedzialny/a za wdrażanie strategii strony zgodnie z misją i wizją firmy.
- · Twoim zadaniem będzie wybieranie najlepszych narzędzi marketingu internetowego do osiągniecia celu jakim jest nasza obecność w Czechach.
- · Tworzeniem promocji, wyprzedaży, pakietów łączonych oraz innych elementów tworzenia oferty i kampanii marketingowych
- · Przygotowywaniem i tłumaczeniem treści
- · Analizą danych: przygotowywaniem i prezentowaniem raportów sprzedażowych
- · Customer service: kontakt mailowy z naszymi klientami
- · Na co dzień będziesz współpracował/a z działami wewnętrznymi firmy oraz zewnętrznymi agencjami.
- · Monitorowaniem trendów na rynku, ich analizą i proponowaniem nowych rozwiązań w zakresie rozwoju sklepu internetowego
Chcemy abyś posiadał/a:
- · Wyższe wykształcenie.
- · Roczne doświadczenie zdobyte w e-commerce, reszty nauczy Cię Area E-commerce Manager 😊
- · Biegłą znajomość języka angielskiego i czeskiego
- · Znajomość internetowych systemów CMS (Content Management System)
- · Podstawową znajomość języków HTML / CSS
- · Znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Data Studio, Facebook ads manager, Google Ads, Photoshop – będzie dodatkowym atutem
- · Umiejętność podstawowej edycji materiałów graficznych na potrzeby ich dostosowania / implementacji w narzędziach CMS
- · Zależy nam również abyś poczuł/a ducha Etam i naszą misję proaktywnie działając w naszej organizacji.
- Co dostaniesz w zamian?
- · Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia
- · Realne możliwości rozwoju w organizacji
- · Możliwość pracy zdalnej
Kontakt: biuro@etam.fr
Dane osobowe przekazywane w ramach zgłaszania kandydatury są niezbędne do przetwarzania danych kandydata i będą przetwarzane wyłącznie w celu zarządzania rekrutacją, zgodnie z naszą Kartą RODO-HR, dostępną na stronie internetowej EtamDéveloppement. Zgłaszając swoją kandydaturę, akceptuje Pani / Pan fakt, że Grupa Etam przechowuje dane kandydata w bazie danych przez jeden rok. Po upływie tego terminu, dane kandydata zostaną usunięte. Ponadto, potwierdzamy, że w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo dostępu do danych, ich sprostowania i wniesienia sprzeciwu wobec danych osobowych, które Pani/ Pana dotyczą w systemach naszego przedsiębiorstwa. Aby skorzystać z przysługujących praw, należy przesłać wniosek na następujący adres: hrprivacy@etam.fr
19.04.2022
Firma GOMEZ prowadzi sprzedaż internetową odzieży, obuwia i dodatków marek premium & luxury w wielu krajach na terenie UE.
Obecnie poszukuje osoby ze znajomością języka słoweńskiego do wsparcia naszego biura obsługi klienta na rynek słoweński.
Kontakt: KAROLINA MERČEP, karolina.mercep@gomez.pl
29.03.2022
Specjalista ds. obsługi sprzedaży z językiem czeskim
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
- • Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji biznesowych z klientem z rynku czeskiego i słowackiego.
- • Przekazywanie zamówień na produkcję.
- • Weryfikacja rozrachunków poprzez kontrolę wpłat, sald, należności.
- • Terminowe wystawianie dokumentów księgowych i faktur
JEŚLI …
- • Znasz j. czeski lub j. słowacki na poziome min B2
- • Jesteś osobą komunikatywną i posiadasz wysoka kultura osobista
- • Posiadasz umiejętność dobrej organizacji pracy
- • znasz pakietu MS Office
…CHĘTNIE ZAOFERUJEMY CI:
- Pracę w firmie będącej liderem w zakresie rozwoju produktu, która jest społecznie i ekologicznie odpowiedzialna
- Możliwość realizacji ciekawych projektów
- Możliwość pracy zdalnej (w określonym wymiarze czasowym)
- Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, drużyny sportowe, stołówka, kursy językowe i znacznie więcej!)
- Pracę w partnerskiej i koleżeńskiej atmosferze – bo dobry i zgrany zespół to dla nas priorytet!
- Rozwój kompetencji zarówno technicznych, jak i miękkich – udział w prestiżowych targach
- branżowych oraz szeroki pakiet szkoleń
Prześlij CV na adres d.sidor@oknoplast.com.pl
9.03.2022
Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.
Do naszego Zespołu poszukujemy Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Klecza Dolna (zdalna)
Na co dzień w naszym zespole będziesz:
- · budować efektywne i trwałe relacje z klientami
- · utrzymywać kontakt z potencjalnymi lub nowo pozyskanymi klientami z dbałością o zadowolenie klienta
- · przygotowywać i dostarczać prezentacje dla potencjalnych klientów
- · opracowywać oferty i propozycje dla klientów
- · wspierać planowanie kampanii sprzedażowych we współpracy z klientami
- · wspierać planowanie nowych inicjatyw marketingowych
- · aktywnie promować nowe produktów za pomocą wizualnych narzędzi internetowych i rozmów telefonicznych
- · dostarczać raporty z wynikami sprzedaży
- · uczestniczyć w tworzeniu bazy projektów
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- · posiadasz doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- · lubisz kontakt z ludźmi
- · bardzo dobrze znasz język angielski i czeski w mowie i piśmie (znajomość dodatkowych języków będzie dodatkowym atutem)
- · potrafisz obsługiwać pakiet Microsoft Office
- · jesteś zorientowany na klienta
- · potrafisz pracować samodzielnie, ale i we współpracy z zespołem
- · posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów i zdolność do opracowywania kreatywnych rozwiązań
- · doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
- · posiadasz prawo jazdy kat.B
- · jesteś gotowy(a) na wyjazdy służbowe
Co chcemy Ci zaoferować:
- · stabilne miejsce zatrudnienia w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu i ugruntowanej pozycji na rynku,
- · pracę w środowisku międzynarodowym
- · pakiet zniżek na nasze produkty
- · możliwość pracy zdalnej/hybrydowej
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Kontakt pod telefonem 789 809 496, e-mail: mariaobrzud@lyson.com.pl
9.03.2022
Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ”.
Do naszego Zespołu poszukujemy Sprzedawcy w sklepie internetowym (rynek czeski)
Miejsce pracy: Klecza Dolna
Na co dzień w naszym zespole będziesz:
- · zarządzał(a) sklepem internetowym i całym procesem sprzedaży,
- · obsługiwał(a) telefonicznie oraz mailowo klientów,
- · udzielał(a) informacji o produktach oraz wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości klientów,
- · udzielał(a) informacji w zakresie zwrotów i reklamacji oraz prowadzenie klienta przez te procedury,
- · dodawał(a) produkty do sklepu internetowego wraz z opisami i zdjęciami,
- · wprowadzał(a) dane do systemów wewnętrznych,
- · raportował(a) postęp prac,
- · ściśle współpracował(a) z czeskim odziałem firmy i pozostałymi działami
To stanowisko może być twoje jeśli:
- · znasz język czeski i polski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- · biegle obsługujesz komputer i pakiet Microsoft Office,
- · mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- · jesteś pozytywnie nastawiony(a) do pracy z klientem,
- · jesteś odpowiedzialny(a) i zaangażowany(a) w wykonywaną pracę,
- · posiadasz umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielność i dokładność,
Co chcemy Ci zaoferować:
- · stabilne miejsce zatrudnienia w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu i ugruntowanej pozycji na rynku,
- · pracę w zgranym zespole,
- · pakiet zniżek na nasze produkty,
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Kontakt: tel: 789 809 496, e-mail: mariaobrzud@lyson.com.pl
23.02.2022
ANSWEAR.com to nowoczesny multibrandowy sklep odzieżowy oferujący on-line ubrania i akcesoria ponad 350 światowych marek. Zespół ekspertów w obszarze mody i e-commerce każdego dnia przyczynia się do wielu sukcesów w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, na których działa sklep. Jeśli lubisz wyzwania i nie obawiasz się wypłynąć z nami na szerokie wody, dołącz do zespołu! Pracuj w firmie wyróżnionej wieloma nagrodami (m.in. Gwiazdą Jakości Obsługi oraz Dobry Pracodawca).
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM SŁOWEŃSKIM
MIEJSCE PRACY: Kraków
GŁÓWNE ZADANIA:
- · Kompleksowa obsługa zamówień i reklamacji sklepu internetowego Answear.com z rynku słoweńskiego zgodnie ze standardami obsługi Klienta firmy
- · Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta słoweńskiego, doradztwo w zakresie oferowanego produktu
- · Budowanie pozytywnych relacji z Klientem
- · Współpraca z Partnerami firmy
- · Wspieranie firmy w zakresie tłumaczeń na język słoweński
OCZEKIWANIA:
- · Bardzo dobra znajomość języka słoweńskiego w mowie i w piśmie - warunek konieczny
- · Komunikatywna znajomość języka polskiego lub angielskiego
- · Mile widziane doświadczenie w kontakcie z klientem
- · Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- · Umiejętność pracy w zespole
OFERUJEMY:
- · Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu
- · Umowa o pracę
- · Premie i nagrody finansowe
- · Pracowniczy program emerytalny PPE i ubezpieczenia społeczne
- · Opieka medyczna LUXMED i karta MULTISPORT
- · Praca dostosowana do indywidualnych potrzeb
- · Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata
- · Możliwość rozwoju ze specjalistami w branży e-commerce
- · Wsparcie zgranego zespołu
Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=4e0c3cf1b38f44f6ac297b12d963570e
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami.
23.02.2022
ANSWEAR.com: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM SŁOWACKIM
MIEJSCE PRACY: Kraków
GŁÓWNE ZADANIA:
- · Kompleksowa obsługa zamówień i reklamacji sklepu internetowego Answear.com z rynku słowackiego
- · Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta słowackiego, doradztwo w zakresie oferowanego produktu
- · Budowanie pozytywnych relacji z Klientem
- · Współpraca z Partnerami firmy
- · Wspieranie firmy w zakresie tłumaczeń na słowacki
OCZEKIWANIA:
- · Bardzo dobra znajomość języka słowackiego – warunek konieczny
- · Doświadczenie w kontakcie z klientem - telefonicznie, on-line
- · Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office
- · Umiejętność pracy w zespole
- · Mile widziana znajomość systemów typu CMS, CRM
- · Znajomość branży odzieżowej będzie dodatkowym atutem
- · Znajomość języka czeskiego będzie dodatkowym atutem
OFERUJEMY:
- · Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu
- · Umowa o pracę
- · Premie i nagrody finansowe
- · Pracowniczy program emerytalny PPE i ubezpieczenia społeczne
- · Opieka medyczna LUXMED i karta MULTISPORT
- · Praca dostosowana do indywidualnych potrzeb
- · Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata
- · Możliwość rozwoju ze specjalistami w branży e-commerce
- · Wsparcie zgranego zespołu
Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=90714aec1d124d07a60349b9f10e1c5e
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami.
23.02.2022
ANSWEAR.com: SPECJALISTA DS. E-COMMERCE Z JĘZYKIEM SŁOWEŃSKIM
GŁÓWNE ZADANIA:
- · Realizacja nakreślonego planu zespołu i firmy jako całości
- · Zarządzanie treściami handlowymi (opisy produktów, marek, kolekcji, haseł marketingowych na www i nie tylko)
- · Tłumaczenie tekstów i materiałów informacyjnych
- · Współtworzenie działań promocyjnych i wizerunkowych
- · Tworzenie i wysyłka kampanii mailingowych
- · Współpraca z innymi działami firmy (Marketing, PR, SEO/SEM, Produkt, Logistyka, CS)
OCZEKIWANIA:
- · Perfekcyjna znajomość języka słoweńskiego – w mowie i piśmie
- · Język angielski: wymagany minimalny poziom - B2
- · Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office
- · Chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań
- · Umiejętność pracy zespołowej oraz pracy samodzielnej
- · Język polski: znajomość będzie dodatkowym atutem
- · Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, modzie lub e-commerce
OFERUJEMY:
- · Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu
- · Umowa o pracę
- · Możliwość pracy zdalnej
- · Premie i nagrody finansowe
- · Pracowniczy program emerytalny PPE i ubezpieczenia społeczne
- · Opieka medyczna LUXMED i karta MULTISPORT
- · Praca dostosowana do indywidualnych potrzeb
- · Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata
- · Możliwość rozwoju ze specjalistami w branży e-commerce
- · Wsparcie zgranego zespołu
Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=19a9a6e74e2140cea5363255bb4615b3
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami.
23.02.2022
ANSWEAR.com: SPECJALISTA DS. E-COMMERCE Z JĘZYKIEM SŁOWACKIM
GŁÓWNE ZADANIA:
- · Realizacja nakreślonego planu zespołu i firmy jako całości
- · Zarządzanie treściami handlowymi (opisy produktów, marek, kolekcji, haseł marketingowych na www i nie tylko)
- · Tłumaczenie tekstów i materiałów informacyjnych
- · Współtworzenie działań promocyjnych i wizerunkowych
- · Tworzenie i wysyłka kampanii mailingowych
- · Współpraca z innymi działami firmy (Marketing, PR, SEO/SEM, Produkt, Logistyka, CS)
OCZEKIWANIA:
- · Perfekcyjna znajomość języka słowackiego – w mowie i piśmie
- · Język angielski: wymagany minimalny poziom - B2
- · Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office
- · Chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań
- · Umiejętność pracy zespołowej oraz pracy samodzielnej
- · Język czeski: znajomość będzie dodatkowym atutem
- · Język polski: znajomość będzie dodatkowym atutem
- · Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, modzie lub e-commerce
OFERUJEMY:
- · Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu
- · Umowa o pracę
- · Możliwość pracy zdalnej
- · Premie i nagrody finansowe
- · Pracowniczy program emerytalny PPE i ubezpieczenia społeczne
- · Opieka medyczna LUXMED i karta MULTISPORT
- · Praca dostosowana do indywidualnych potrzeb
- · Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata
- · Możliwość rozwoju ze specjalistami w branży e-commerce
- · Wsparcie zgranego zespołu
Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=a42f06624a4e455381a83dc85380af6c
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami.
19.02.2022
Ambasada Republiki Chorwacji w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko: Asystent/ka administracji.
Miejsce pracy: Warszawa
Termin składania aplikacji: 22.02.2022
Więcej informacji na facebooku
11.02.2022
Nasze Contact Center poszukuje pracownika, który wesprze klienta sklepu internetowego w języku bułgarskim – na początek 2h tygodniowo.
Nasze atuty:
- mieścimy się w centrum Krakowa (drugi przystanek od Ronda Mogilskiego)
- umowa zlecenie
- gwarantowana stawka godzinowa 27zł brutto
- po wdrożeniu praca zdalna
- elastyczny grafik
- łatwy projekt – kontakt ze stałym klientem sieci
- świetna opcja, żeby sobie dorobić w wolnej chwili
Twoje obowiązki:
- sam ustalasz grafik, sam go przestrzegasz
- praca polega na kontakcie z klientem sklepu internetowego w celu zaproponowania vouchera na kolejne zakupy w ramach reklamacji oraz przekazanie instrukcji, jak z niego skorzystać
- kształtujesz pozytywny wizerunek firmy.
Idealnie do nas pasujesz, jeśli:
- mówisz w komunikatywnym stopniu w języku bułgarskim
- jesteś komunikatywny i lubisz pracę z ludźmi
- z łatwością prowadzisz rozmowy telefoniczne.
- chcesz się rozwijać.
Warunek rekrutacji? Twoje CV przesłane na adres: praca@multicc.pl, tel: 797 835 767, www.multicc.pl
4.02.2022
Rekrutacja na stanowisko Junior Support Specialist with Czech Language.
Cały opis stanowiska dostępny jest tutaj: https://profitroom.com/about/careers/
24.01.2022
CAŁE LATO NAD MORZEM CZARNYM?
Dołącz do zespołu wczasywBulgarii.pl!
Poszukujemy przewodników, pilotów i animatorów jednodniowych wycieczek lokalnych.
Praca na wybrzeżu Bułgarii od połowy maja do końca września 2022 r.
SZCZEGÓŁY NA STRONIE: www.wczasywbulgarii.pl/praca
Zgłoszenia przyjmujemy na maila info@wczasywbulgarii.pl
...
Oferty pracy w formie tekstowej prosimy wysyłać na adres administratora strony: tomasz.kwoka (at) uj.edu.pl
Oferty prezentowane będą co najmniej przez 2 miesiące od daty publikacji