Oferty pracy dla studentów i absolwentów IFS UJ

27.08.2020

CREATON Polska Sp. z o.o. to spółka należąca do międzynarodowego koncernu Etex Group będącego jednym ze światowych liderów na rynku rozwiązań budowlanych w dziedzinie ceramicznych i cementowych systemów dachowych.
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (ze znajomością języka czeskiego)

miejsce pracy: Olkusz

Za co będziesz odpowiadać?
- Bieżącą obsługę zamówień - wprowadzenie do systemu, realizacja, aktualizacja
- Utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Bardzo dobrej znajomości języka czeskiego
- Umiejętności współpracy w zespole
- Komunikatywności, zaangażowania i rzetelności przy realizacji powierzonych zadań
Pracując z nami otrzymasz:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy
- Szkolenia podnoszące kwalifikacje
- Opiekę medyczną, kartę Multisport

https://www.creaton.pl/twoj-partner/kariera

27.08.2020

Drodzy Slawiści!
ABB w Krakowie poszukuje osób z czeskim i słowackim do nowo otwartego Centrum Obsługi Klienta.
Jeśli lubisz pracować z ludźmi, jesteś osobą wygadaną i chętnie udzielasz pomocy- jesteś tym kogo szukamy 🙂
Rozważamy również kandydatury osób bez doświadczenia zawodowego.
W celu uzyskania informacji, proszę o kontakt przez messengera: facebook

15.06.2020

APRIL Polska Sp. z o.o. - Jesteśmy firmą assistance z siedziba w Warszawie.

Pilnie poszukujemy pracowników z językiem słowackim i czeskim w związku z wprowadzeniem nowego międzynarodowego projektu.

Bardzo proszę o przekazanie tej informacji zainteresowanym studentom.

Szczegółowe informacje znajdują się w poniższym linku: https://www.pracuj.pl/praca/specjalista-ds-obslugi-klienta-z-jezykiem-czeskim-i-lub-slowackim-warszawa,oferta,1000259089

Osobą kontaktową jest Łukasz Gocławski: lukasz.goclawski (at) pl.april.com

8.06.2020

Konsultant ds. sprzedaży z j. chorwackim

TIVRON - Jesteśmy językowym contact center obsługującym proces sprzedaży. Aktualnie działamy dla branży zdrowia/urody - zajmujemy się sprzedażą suplementów pochodzenia naturalnego.

Pracujemy w gronie ok. 250 osób w 3 oddziałach: Kraków, Warszawa, Cieszyn. Pracują z nami konsultanci, trenerzy, liderzy, menedżerowie i inni - co ich łączy? Pozytywne nastawienie i motywacja, bo przecież wszystko jest możliwe!

Kogo teraz szukamy?

Osoby, która biegle zna język chorwacki i chce wykorzystać jego znajomość na co dzień - kogoś, kto widzi szanse na rozwój w call center.

Twoje zadania:

· kontakt telefoniczny z klientami rynku zagranicznego

· dosprzedaż produktów klientom, którzy złożyli zamówienie online, bądź jakiś czas temu skorzystali już z oferty

Możemy Ci zaoferować:

· wynagrodzenie w postaci podstawy 21 zł netto/h plus prowizja

· możliwość rozwoju - od konsultanta do lidera

· zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną

· wsparcie w postaci szkoleń, warsztatów

· praca w godzinach 8-16 bądź opcja zmian popołudniowych

· praca stacjonarnie w naszym oddziale w Krakowie

· opcja pracy zdalnej - wdrażasz się online, pracujesz zdalnie, a na cyklicznych zjazdach widzimy się w naszym oddziale w Krakowie raz na jakiś czas

Szukamy osób z doświadczeniem w sprzedaży i bez - ważniejsze od tego jest Twoje nastawienie i to, czy patrzymy w tym samym kierunku.

Poznajmy się! Zaczniemy od krótkiej rozmowy telefonicznej. Do usłyszenia!

Magdalena Żołna, Specjalista ds. rekrutacji, tel. 795998103, m.zolna (at) tivron.com

8.06.2020

Firma Sescom S.A. w gdańskim biurze rozbudowuje zespół specjalistów z językiem czeskim i poszukuje zainteresowanych pracą na Pomorzu.

Natalia Iwaszko
Specjalista ds. Rekrutacji

+48 517-773-202
natalia.iwaszko (at) sescom.eu

Sescom S.A.
al. Grunwaldzka 82
80-244 Gdańsk

22.03.2020

Szukamy studenta lub absolwenta do pracy w dziale Customer Care z językiem czeskim/słowackim, angielskim i polskim. Jesteśmy elastyczni, jeśli chodzi o formę zatrudnienia i wymiar czasu pracy. Jest możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz i zbudowania swojej indywidualnej ścieżki kariery z Transporeonem.

Link aplikacyjny: https://careers-transporeon.icims.com

 

In Cracow we are looking for...
Customer Care Specialist Czech or Slovak Speaker

TRANSPOREON Group is one of the European market leaders for e-logistics. We connect manufacturers, retailers and wholesalers with their logistics service providers through cloud-based software solutions. Our platforms TRANSPOREON, TICONTRACT and MERCAREON optimize transport logistics processes and the communication between industry, retailers, carriers, drivers and consignees. We are bound together by our shared goals and vision for the company, even though we often come from very different backgrounds in terms of experience, culture and language. We trust in our abilities and dare to try out new things.

Responsibilities:
- Answer customers’ inquiries about usage of TRANSPOREON platform
- Be in touch with existing customers, provide them with service
- Provide technical support for the customers’ employees using TRANSPOREON platform
- Work on administrative tasks as problem analyses, accounting issues
- Clarify requirements with customers and adapt them to product standard

Qualifications:
- Fluent language skills in Polish, English and Czech or Slovak
- Very good computer skills (MS Office Products, Internet)
- Organizational skills and initiative
- Fast technical comprehension
- A high level of organizational skills, proactivity and reliability
- First experiences in a similar job would be an advantage
- Experience with ERP systems e.g. SAP will be an asset

Why us? Because we support our professionals in their career development introducing an annual training package as well as answering their personal needs. With us you will have a chance to improve your health and 
wellbeing by using a sport card, helping yourself with fruits and juices in the office and many more…


Interested? Get in touch. apply.pl@transporeon.com

9.03.2020

Firma Menada prowadzi działalność na terenie Bułgarii w obszarze nieruchomości, wynajmu, zarządzania nieruchomościami, usług prawnych i konsultingowych oraz turystyki. Jesteśmy najstarszą firmą o tym profilu w Polsce. Współpracujemy z deweloperami i partnerami z rynku bułgarskiego oraz ogólnoświatowego. Obsługujemy klientów z całej Europy i poszukujemy do biura w BUŁGARII w Słonecznym Brzegu pracowników czasowych na okres wakacyjny na stanowiska:

REZYDENT TURYSTYCZNY

Oczekiwania:
Podstawowa znajomość obsługi komputera
Znajomość języka bułgarskiego i polskiego. Znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
Mile widziane prawo jazdy

Podstawowe zadania:
Obsługa turystyczna gości z całego świata (język polski + np. angielski podstawowy)
Kontakt z administratorami kompleksów (język bułgarski)
Sprzedaż usług dodatkowych wysoko premiowanych
Współpraca z innymi osobami w biurze

Oferujemy:
Przelot do i z Bułgarii
3,5-miesięczną pracą sezonową
Praca w zespole polsko-bułgarsko języcznym
Zakwaterowanie
Telefon służbowy
Poruszanie się po okolicy - do dyspozycji samochody służbowe, skutery, rowery
Wynagrodzenie stałe + wysoka prowizja od sprzedanych różnych usług dodatkowych
Realizacja praktyk studenckich w trakcie pracy

Zgłoszenia (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać na adres email: menada@menada.pl

Prosimy o umieszczenie w CV poniższej treści:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbednych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz.1000) oraz zgodnie z rozporządzaniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"

3.02.2020

STAŻ DLA OSÓB ZNAJĄCYCH BUŁGARSKI

Internship Program – Accounting Academy
Become our future expert.
Make a difference and impact staring from day one.
Leave your fingerprint on our business!
 
INTERN IN FINANCE OPERATIONS DEPARTMENT 
By joining our team, you will learn from our experts how to:
- Ensure the integrity and quality of key data in the company through our systems
- Combine practical knowledge of Accountancy that you learn during your studies with real life experience
- Process various financial documents and proceed with our accounting processes
- Use SAP and other Finance related systems in practice

If you:
- Speak English and Bulgarian at least on conversational level
- Want to start your career in Finance World
- Are full of enthusiasm
- Like to analyse things
- Have very good eye on details
- Are available at least 20 hours per week
Then you are a perfect match for us!

What we can promise:
- Paid internship
- Atmosphere which supports learning processes
- Constant feedback on your performance
- Experts that will help you achieve your goals
- Exposure to business
- Multinational teams, and opportunities to use your unique language skills on daily basis
- Further development in our departments (AP, AR, GL, Controlling, Treasury, Master data)

Interested? For more information please contact: anna.wlodarczyk@havi.com

17.02.2020

Naszym Klientem jest lider na rynku międzynarodowym w zakresie outsourcingu. Firma, która może pochwalić się atmosferą oraz warunkami pracy na bardzo wysokim poziomie. W związku ze stałym rozwojem projektów poszukujemy osoby na stanowisko:
Konsultant z językiem czeskim i słowackim.

Miejsce pracy: Kraków

Jeśli szukasz stabilnego zatrudnienia, znasz j. czeski i słowacki na poziomie min. C1 oraz
chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe ta oferta jest właśnie dla Ciebie. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczne wsparcie klientów z Czech oraz Słowacji.

Gwarantujemy:
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- elastyczny grafik,
- dofinansowanie do karty Multisport,
- możliwość pracy na część etatu.

Język czeski i słowacki to Twoja pasja? Jesteś gotowy na nowe, zawodowe doświadczenia?

Koniecznie zgłoś się do nas! Aplikuj już teraz!

Mail: a.kardyka@irkl.pl
Tel: +48 532 749 354

Składając aplikację prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora: Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. (IRKL) z siedzibą w Olsztynie w celu wzięcia udziału w niniejszym i przyszłych procesach rekrutacji prowadzonych przez IRKL.

 

Link do informacji na facebooku

17.02.2020

Firma Armatis-lc, biuro w Krakowie, poszukuje osoby czesko- lub słowackojęzycznej, poziom min. C1, na stanowisko obsługi klienta na infolinii czesko-słowackiej firmy FLIXBUS.

Stawka podstawowa: 33 zł/h brutto.

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu w wiadomości prywatnej: facebook

28.01.2020

Hľadá sa zamestnanec! / Hledá se zaměstnanec!

Firma Flixbus poszukuje osoby ze znajomością języka czeskiego lub/i słowackiego do obsługi infolinii. Praca w Krakowie, niedaleko Bonarki. Bardzo dobra stawka godzinowa.

Zainteresowanych proszę o kontakt w wiadomości prywatnej: facebook

28.01.2020

For our Client in Cracow, we are currently looking for a Content Reviewer with Czech language. This job offer is a great opportunity for those who want to gain professional experience in a friendly, corporate environment.

You are a great Candidate if you have:
- University degree
- Fluency in Czech (C1 level)
- Very good English (min B2 level)
- Min. 6 months of general experience
- Good knowledge of MS Office

We offer:
- Attractive salary and benefits
- Private medical care
- Multisport card
- Great training system
- International, dynamic work environment
- Quarterly performance bonus

If you are interested in  this offer, please send your application to address: krakow@grafton.pl

22.01.2020

Posługujesz się językiem angielskim oraz językiem czeskim/słowackim?

Skończyłeś studia i chciałbyś rozwijać się w dziale finansów firmy o globalnym zasięgu?

Teraz masz szansę to zrobić! Aplikuj!

--oferujemy
-pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynku
-poznanie środowiska działu finansów działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europy
-pakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków, itp.)
-pracę zdalną i elastyczne godziny pracy
-możliwość rozwoju i zdobywania doświadczeń
-umowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużenia


--zadania
-wsparcie zespołu działu finansów
-rozliczanie wydatków oraz płatności pracowników
-tworzenie prostych raportów i zestawień
-bieżące monitorowanie danych i raportów

--oczekujemy
-wykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)
-biegłej znajomość języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek konieczny
-biegłej znajomości języka czeskiego/słowackiego (min. B2/C1)- warunek konieczny
-bardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)
-umiejętności analityczne
-dodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)

Aplikacja: https://www.randstad.pl/znajdz-prace/associate-finance-with-czechslovak_krakow_62122/

8.01.2020

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. testów marketingowych z językiem obcym

Będziesz odpowiedzialny za:

Przeprowadzanie testów marketingowych  w jednym z języków: bułgarski/ chorwacki/ rumuński/węgierski/słowacki/czeski
Badanie potrzeb i opinii klientów
Testowanie technik sprzedaży
Analizę dotychczasowych rozwiązań
Inspirowanie działu Call Center do nowoczesnych rozwiązań

Nasze wymagania wobec Ciebie:

Bardzo dobra znajomość języka polskiego lub angielskiego oraz jednego z języków: bułgarski/ chorwacki/ rumuński/słowacki/węgierski/czeski
Kreatywność, chęć do poszukiwania nowych rozwiązań, inicjowanie pomysłów
Umiejętność przedstawienia swoich rekomendacji, wskazania obszarów do poprawy
Umiejętność nawiązywania relacji z klientami indywidualnymi
Otwartość na częste zmiany w realizacji projektów
Nastawienie na realizację celów i realizowanie zadań


Oferujemy:

Pracę w młodym i dynamicznym zespole
Możliwość rozwoju w dużej i międzynarodowej firmie
Nowoczesne biuro w centrum Warszawy lub możliwość pracy zdalnej po szkoleniu
Elastyczne godziny pracy
Możliwość łączenia pracy ze studiami/innymi obowiązkami
Luźną atmosferę, owoce we wtorki, cole w piątki, eventy, konkursy i wiele innych
Stałe wsparcie Trenerów wewnętrznych


Więcej informacji: http://career.homeglobal.com/cp/j/9082/s/1047/specjalista-ds-testow-marketingowych-z-jezykiem-obcym-bg-hr-ro-hu-sk-cz

8.01.2020

Dla naszego klienta, wiodącego dostawcy usług płatniczych w Europie poszukujemy Customer Service Specialist.
- Warszawa
Praca w językach słoweńskim i angielskim

ZADANIA:
- Zapewnienie telefonicznego i mailowego wsparcia dla klientów biznesowych
- Aktualizowanie danych w systemach informatycznych
- Zakładanie i utrzymywanie kont klienckich w systemach informatycznych
- Współpraca z zespołem wsparcia technicznego
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Kartę sportową i Prywatną opiekę medyczną
- Kursy językowe na terenie biura
- Dodatek lunchowy i Dofinansowanie karty miejskiej
- Biuro w dogodnej lokalizacji w centrum Warszawy

Prosimy o aplikowanie poprzez link aplikacyjny:
Język słoweński: https://bit.ly/2O3RBMf


Więcej informacji: Agnieszka.lech (at) itprofessionals.com.pl
https://itprofessionals.com.pl/

30.12.2019

Praca z językiem słowackim/czeskim (Heineken).

Więcej informacji na stronie: https://jobs.krakow.heineken.com/ad/1510/725/otc-administrator-collection-disputes-with-czech/

16.12.2019

KYC Analyst with Czech or Slovak language

Location: Warszawa
19143022

KYC Analyst is an entry-level position responsible for participating in Anti-Money Laundering (AML) monitoring, governance, oversight and regulatory reporting activities in coordination with the Compliance and Control team.
The overall objective of this role is to assist in the development and management of a dedicated internal KYC (Know Your Client) program at Citi.

Responsibilities:
• Partner with Relationship Management and Compliance teams to assist with the preparation, development, due diligence and approval of the electronic Know Your Client (KYC) record
• Create and maintain KYC records by obtaining information from internal and external sources (firm website, regulatory websites, etc.)
• Partner with Relationship Management and Compliance teams to update system information from initiation to approval of KYC record and report workflow progress to supervisor
• Validate the information within KYC records and Customer Identification Program (CIP) documents to ensure completion and accuracy
• Ensure KYC records incorporate local regulatory requirements / Global Business Support Unit (BSU) Standards

Qualifications:

• Fluent English
• Fluent Slovak or Czech
• Ability to work well under pressure and tight time frames
• Ability to work as the team player
• Analytical and good organizational skills are an asset
• A willingness to learn and manage in a constantly changing environment

We offer:

• Fixed-term contract for 7 months
• International working environment at the office
• Unique type of role on Polish market – with the largest scale and biggest international clients
• A number of other financial and non-financial benefits (Medicover, MultiSport, private pension plan, life insurance etc.)
• A chance to develop your own career across a number of diverse, growing functions (both locally and abroad)
• Great atmosphere in our offices
• Constant development opportunities with an access to unlimited number of trainings

Link aplikacyjny: https://citi.wd5.myworkdayjobs.com/2/job/Warsaw--Poland/KYC-Analyst-Slovak-or-Czech_19143022

Adres kontaktowy: mateusz.zaremba (at) citi.com

9.12.2019

Do you know one of the languages like French, Italian, Bulgarian or Hungarian and would like to work in one of the finance, HR, IT and purchasing departments?
If your answer is "yes", apply now and start working in an international company.

What we offer:
- work in an international and well-known company
- friendly workplace
- benefit system (OK system, Medical package, funding for the canteen)
- flexible wroking hours
- opportunity to develop and gain experience
- employment by Randstad with the possibility of taking over directly to the client

Your tasks:
- supporting employees in everyday matters
- participation in ongoing team projects
- preparing documentation
- preparing simple reports and summaries

What we expect:
- university degree
- excellent command of English and French, Italian, Bulgarian or Hungarian
- fluent knowledge of Microsoft Office tools (Excel, Word)
- full-time availability

Kontakt: jowita.gawor (at) randstad.pl

www.randstad.pl

22.11.2019

HEINEKEN KRAKÓW poszukuje osób z znajomością języka czeskiego lub słowackiego.

Więcej informacji na stronie: https://jobs.krakow.heineken.com/ad/1514/726/ptp-administrator-with-czech-or-slovac/

21.11.2019

Praca szuka człowieka (czesko- lub słowackojęzycznego).
Od początku roku, na pełen etat (ale elastyczne godziny, trzeba po prostu wyrobić 40 na tydzień) w młodym i rozwijającym się zespole.

Siedziba przy Bora Komorowskiego.
Naprawdę fajne zarobki i dużo benefitów.
Pierwszy miesiąc to trening, za który również dostaje się pełną wypłatę.

Polecam serdecznie i zachęcam do kontaktu na facebooku

21.11.2019

Dla naszego klienta, wiodącego dostawcy usług płatniczych w Europie poszukujemy Customer Service Specialist.

Praca w językach: słoweńskim i angielskim

ZADANIA:
-  Zapewnienie telefonicznego i mailowego wsparcia dla klientów biznesowych
-  Aktualizowanie danych w systemach informatycznych
-  Zakładanie i utrzymywanie kont klienckich w systemach informatycznych
-  Współpraca z zespołem wsparcia technicznego

OFERUJEMY:
-  Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-  Kartę sportową i Prywatną opiekę medyczną
-  Dodatek lunchowy i Dofinansowanie karty miejskiej
-  Biuro w dogodnej lokalizacji w centrum Warszawy

Prosimy o aplikowanie poprzez link aplikacyjny:
Język słoweński: https://bit.ly/2O3RBMf
Więcej informacji: Agnieszka.lech (at) itprofessionals.com.pl
https://itprofessionals.com.pl/

5.11.2019

Chorwacki/Serbski/Bułgarski/Czeski/Słowacki

Hurtownia w Krakowie poszukuje pracowników ze znajomością języków słowiańskich. Praca jest w sprzedaży, ale jak ktoś się obawia słuchawki to nie powinien. Praca przyjemna i gwarantuje stały i codzienny kontakt z językiem. Poszukiwani raczej absolwenci ale jak ktoś jeszcze studiuje to również można się skontaktować. CV proszę wysyłać na kp (at) ama-europe.pl

25.09.2019

Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych poszukuje kandydatów na pracowników na stanowiska tłumaczy języków m.in. albańskiego, serbskiego, chorwackiego do Polskich Kontyngentów Wojskowych (PKW) w Kosowie oraz Bośni i Hercegowiny. Oferujemy umowę o pracę na czas określony.

Wymagania ogólne, szczegółowe oraz polityka prywatna pracodawcy przedstawiona jest na stronie: https://www.wojsko-polskie.pl/dorsz/praca-pkw/

29.07.2019

Fundacja Instytut Studiów Wschodnich, organizator Forum Ekonomicznego, poszukuje kandydatów na stanowisko: Pracownik Działu Programowego – Czechy

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
Numer referencyjny: DZ – Czechy

OPIS STANOWISKA: Organizacja i prowadzenie kontaktów z partnerami z Czech w celu przygotowania i realizacji konferencji.

Wymagania:

-Znajomość realiów politycznych i gospodarczych Republiki Czeskiej;
-Perfekcyjna znajomość języka czeskiego;
-Znajomość języka angielskiego;
-Wysoka samodzielność merytoryczna i organizacyjna;
-Umiejętność pracy w zespole;
-Wykształcenie wyższe, kierunkowe (preferowane: stosunki międzynarodowe, ekonomia);
-Znajomość pakietu Microsoft Office.
-Dodatkowym plusem będzie wcześniejsze doświadczenie w realizacji międzynarodowych projektów.

Oferujemy:

-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
-ciekawą i twórczą pracę przy niepowtarzalnym projekcie o zasięgu międzynarodowym,
-możliwość wykorzystania własnych pomysłów i ciekawych rozwiązań,
samodzielność w działaniu,
-atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania,
-stały kontakt z językiem wyjazdy krajowe i zagraniczne.

Rekrutacja składa się z dwóch etapów.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres: praca (at) isw.org.pl
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzenia tylko na wybrane oferty.

28.05.2019

Poszukujemy księgowych zobowiązań z językiem czeskim. Po więcej info zapraszam na priv: facebook

28.05.2019

Praca szuka człowieka! Wklejam ogłoszenie po chorwacku ale znajomość chorwackiego nie jest wymagana!

SEZONSKI POSAO-MAKARSKA RIVIJERA 2019!!!

Tražimo studenta(-icu) za posao prodavača(bukera) poludnevnih izleta gliserom na području Brela ili Makarske u sezoni 2019!

Uvjeti:
1. Uz dobro poznavanje Engleskog jezika kao osnovnog, još je potrebno poznavanje Poljskog (ili Češkog ) jezika. 
2.Komunikativna i odgovorna osoba, sa ili bez radnog iskustva.
3.Prodaja se odvija u Brelima
4.Kraj lipnja(prema dogovoru) do prve polovice rujna 2019.
5.Osiguran smještaj !
6.Slobodno nam se javite, ne trebamo Vašu biografiju,nego želju za radom na poslu koji je atraktivan i na kojem ćete sigurno steći pravo jezično iskustvo u kontaktu sa turistima.
6.Prijava ide preko student servisa,a plaća je 7000kn!!!
Za sve informacije nam se obratite bez ustručavanja na mob: 091 5192602

28.05.2019

Praca w korporacji z chorwackim/serbskim czeka!

Branża paliwowa, finanse, atrakcyjna pensja, benefity, więcej info na priv: facebook

27.05.2019

TESCOMA je tradiční, významná česká nadnárodní společnost působící v oblasti prodeje spotřebního zboží. Do našeho polského týmu hledáme nového kolegu/kolegyni

Co bude Vaší náplní práce:

• překlady textů z českého na polský jazyk
• komunikace se zákazníky
• spolupráce na tvorbě marketingových materiálů a e-shopu
• komunikace s kolegy z ČR v českém jazyce
• běžná administrativní agenda

Jaké zkušenosti očekáváme?

• znalost českého jazyka slovem i písmem, polský jazyk rodilý mluvčí
• znalost práce s PC (MS Office)
• znalost účetního programu SAP výhodou
• pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, preciznost, proaktivní přístup

Co Vám můžeme nabídnout?

• stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr
• odpovídající mzdové ohodnocení 
• zaměstnanecké slevy na celý sortiment značky Tescoma
• soukromá zdravotní péče
• nástup ihned
• místo výkonu práce Katowice

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na adresu mbazan@tescomapolska.pl. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

FACEBOOK

27.05.2019

Praca z chorwackim i niemieckim. 
Więcej info na priv: FACEBOOK lub amplexor

13.05.2019

The Institute for Slavic Languages is currently inviting applications for two 30 hours/week Teaching and Research Associate positions (pre-doc,employee subject to the terms of the Collective Bargaining Agreement for University Staff - Angestellte/r gemäß Kollektivvertrag für die Arbeitnehmer/innen der Universitäten; minimum gross monthly salary, paid 14 times per year: Euro 2,148.38, recognition of previous employment - if relevant to the advertised position - possible). This employee position will be limited to a period of 6 years, starting on October 1, 2019 (commencement date subject to change).

Please note that under the terms of the WU personnel development plan, the position of Teaching and Research Associate is limited to an employment period of not more than six years. Applicants who are already employed at WU as substitute employees can therefore only be employed for the time remaining to complete the six-year period.
Persons who have already been employed at WU in a Teaching and Research Associate position can only be re-employed in an Assistant Professor, tenure track position.

Responsibilities:

*        Completing a PhD thesis in inter-/ cross-cultural business communication, incl. publications and presentation of research at conferences

*        Contributing to the research projects of the Institute (incl. preparation of funding proposals, editing volumes and acquisition, preparation and management of data)

*        Teaching of and collaborating in the development of courses and course-materials in intercultural (business) communication (English and / or German as language of instruction) and intercultural trainings; candidates with excellent/near-native competence of Russian might possibly also teach courses in Russian business communication

*        Contributing to the Institute's administrative and organisational tasks

Your Profile:

*        M.A. in linguistics (or a related discipline), with a focus on applied linguistics

*        Training in interactional linguistics/conversation analysis (incl. transcription); experience in video-based analysis is desired

*        Competence of the following languages: very good command of English and furthermore of Russian and / or another Slavic language (in particular Polish, Bosnian/Croatian/Serbian or Ukrainian)

*        Intermediate German language skills (B1 or higher) would be desirable; any additional language (e.g. Bulgarian, Romanian) constitutes a plus

*        Willingness to do a PhD at WU (PhD programme in "Wirtschafts- und Sozialwissenschaften") and to write a thesis on communication in the workplace with an intercultural/multilingual or cross-cultural focus incl. Slavic data (e.g. communication in
migrants' businesses in Vienna, care-migration from CEE to Austria and its communicative challenges, comparative analysis of meeting talk, communicative strategies in international projects); please include a research proposal (max. 2-pages incl. references, in English)

*        Candidates meeting these criteria are encouraged to contact the Chair (Thielemann, Nadine nadine.thielemann (at) wu.ac.at) in advance.

Reference Number: 3921
Application materials can be submitted online until may 22, 2019.

Online application: https://bach.wu.ac.at/z/va/aac/er_admin/form_html?aussc=3921&txt=Teac
hing%20and%20Research%20Associate

17.04.2019

Shell Business Operations in Krakow is looking for Customer Operations Specialist - Bulgarian speaker

Job Description:

-Be the first point of contact for Customers,
-Resolve Customer requests received via all channels (phone, email, fax, chat) according to agreed service levels and service standards,
-Provide assistance to customers in self-service mediums and assist customer to complete transactions,
-Record and follow up all customer contacts in customer facing systems,
-Liaise between customers and other Shell departments,
-Support in the resolution of various queries,
-Manage social media accounts.

Requirements:

-Very good Bulgarian (at least C1) and English (min. B2),
-Excellent communication skills,
-Strong customer focus,
-Ability to deal with multiple tasks and work in a dynamic environment,
-Ability to cooperate efficiently in a team,
-Good working knowledge of MS Office tools and Outlook,
-Good analytical skills.

Thanks to cooperation with Shell Business Operations in Krakow you gain:

-Attractive salary package and yearly bonuses,
-Private medical care and life insurance,
-Multisport card that offers access to numerous sport facilities in Poland,
-Vouchers to various shops, cinemas, theaters, and many more,
-Bonus for referring your friend to work with us,
-Additional funds for sport sections (e.g. football, volleyball, running, or horse riding),
-Additional funds for trainings and certifications (e.g. ACCA, CIMA, CIPS, Lean Six Sigma),
-EuroShell card
-For candidates from abroad we also offer an attractive relocation bonus!

People with disabilities are welcome!

To find out more visit: https://krb-sjobs.brassring.com/TGWebHost/jobdetails.aspx?partnerid=30030&siteid=5876&Areq=84415BR

15.04.2019

Krakowskie Biuro Festiwalowe poszukuje energicznych, zaangażowanych i kreatywnych osób, które wspólnie z organizatorami będą współtworzyć Festiwal Miłosza – wielkie święto poezji!

Przed nami cztery festiwalowe dni wypełnione spotkaniami autorskimi, debatami, koncertami, czytaniem i komentowaniem wierszy. W dniach 6-9 czerwca 2019 roku Kraków stanie się światową stolicą poezji. Festiwal Miłosza będzie okazją do spotkania z wybitnymi twórcami m.in.: Simonem Armitagem, Tomasem Venclovą, Denise Riley, Atheną Farrokhzad, Eleną Fanailovą, Tomaszem Różyckim czy Krystyną Dąbrowską.

Wolontariusze Festiwalu będą uczestniczyć w wybranych przez siebie działaniach: opieką nad gośćmi festiwalowymi, obsługą biura prasowego oraz mediów społecznościowych Festiwalu Miłosza, a także opieką nad Centrum Festiwalowym i miejscami spotkań.

Jeśli:
• interesujesz się literaturą,
• jesteś świadomym odbiorcą kultury i chcesz wziąć udział w jej współtworzeniu,
• chcesz przeżyć niezapomnianą przygodę oraz poznać znakomitych poetów i poetki, tłumaczy i tłumaczki z całego świata,
• jesteś odpowiedzialny/a i zorganizowany/a,
• nie obawiasz się intensywnej pracy i szybkiego reagowania,
• chcesz zdobyć bezcenne doświadczenia organizacyjne i zobaczyć „od kuchni”, jak wygląda realizacja festiwalu poezji,
• znasz języki obce,
• chcesz odbyć praktyki studenckie,

prześlij nam swoje CV oraz wypełniony formularz zgłoszeniowy na adres e-mail: wolontariat (at) biurofestiwalowe.pl.
W temacie maila wpisz „Wolontariat – 8. Festiwal Miłosza”.
Na zgłoszenia czekamy do 10 maja 2019 r.

FORMULARZ do pobrania na http://miloszfestival.pl/zostan-wolontariuszem-festiwalu-milosza-2/

25.03.2019

Doradca Klienta z j. czeskim - infolinia przychodząca!
Wieliczka (30 min. z centrum Krakowa) - Branża meblowa
Firma istniejąca na rynku od 2003 roku, ceniąca przede wszystkim piękny design, ekologiczne materiały wysokiej jakości i dbałośd o najdrobniejsze szczegóły. Współpracuje z najlepszymi polskimi producentami mebli, wyznającymi podobne wartości. Aktualnie do swojego nowego oddziału poszukuje osób odpowiedzialnych za kontakt z klientem czeskim.
Jeśli:
- posiadasz co najmniej wykształcenie średnie,
- władasz j. czeskim na komunikatywnym poziomie (min. C1),
- liczy się dla Ciebie przede wszystkim wnętrze, bardzo chętnie zaprosimy Cię na rozmowę!
Dodatkowymi atutami będą:
- doświadczenie w obsłudze klienta,
- doświadczenie w branży meblowej.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- telefoniczną i internetową obsługę klienta,
- sprzedaż,
- doradztwo,
- budowanie pozytywnych relacji z obecnymi i przyszłymi klientami.
Swoim pracownikom zapewniamy:
- wysokie wynagrodzenie (5000 - 6500 zł. brutto),
- cykliczne premie po 6 miesiącach pracy,
- atrakcyjne zniżki na produkty,
- możliwośd awansu i przekwalifikowania,
- wewnętrzne szkolenia,
- wyjazdy na targi zagraniczne i krajowe,
- imprezy firmowe 2x w roku,
- niekorporacyjne wnętrze biurowe, z ogrodem na grilla,
- pracę w młodym, prężnym zespole, w najprzytulniejszej możliwej branży.
Wyślij CV na adres mailowy naszego konsultanta Damiana (damian (at) collectivehr.com), wraz z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych i daj się poznać. Pod tym adresem mailowym znajdziesz również wszystkie odpowiedzi, na nurtujące Cię pytania.

 

>>>

Oferty pracy prosimy wysyłać na adres administratora strony: tomasz.kwoka (at) uj.edu.pl

Oferty prezentowane będą co najmniej przez 12 miesięcy od daty publikacji

>>>