27.05.2022
Szukam osoby z językiem czeskim lub słowackim (min. B2) na stanowisko Junior AP Accountant, doświadczenie nie jest wymagane, praca na pełny etat w trybie hybrydowym lub zdalnym na terenie Polski. Osoby zainteresowane proszę o kontakt: facebook27.05.2022
SHELL szuka osoby ze znajomością czeskiego i/lub słowackiego na stanowisko Customer Success Specialist Czech/Slovak w Krakowie. Więcej info w ogłoszeniu22.04.2022
Ponad 100 lat miłości do Kobiet, pasji dla zmysłowych koronek, ukierunkowania na innowację. Live Show zarazem radosny i sexy, z utęsknieniem wyczekiwany każdego roku. Ponad milion followersów na Instagramie i przeszło 414 salonów w samej Francji. Trzeba przyznać, że od 1916 roku, Etam towarzyszy Kobietom w każdym momencie ich życia, tworząc kolekcje, poprzez które wyrażają siebie, a jednocześnie, które są przyjazne dla naszej planety.
Poprzez program WECARE Grupa Etam zobowiązuje się do bycia przejrzystym i wymagającym przy tworzeniu swoich kolekcji. Mówimy TAK innowacyjnym konceptom, trosce o jakość produktów, jak również szacunkowi dla ludzi i środowiska.
Chcąc dotrzeć do kolejnej grupy Kobiet, poszukujemy osoby, która pomoże rozwinąć nasz e-commercowy sklep na rynku czeskim.
Czy jesteś gotowa/y na podbój z nami nowego rynku?
Czym będziesz się zajmował/a?
· Współpracując z Area E-commerce Managerem, Twoim zadaniem będzie zarządzanie czeskim sklepem internetowym Etam oraz dbaniem o jego atrakcyjny i spójny wygląd
· Będziesz odpowiedzialny/a za wdrażanie strategii strony zgodnie z misją i wizją firmy.
· Twoim zadaniem będzie wybieranie najlepszych narzędzi marketingu internetowego do osiągniecia celu jakim jest nasza obecność w Czechach.
· Tworzeniem promocji, wyprzedaży, pakietów łączonych oraz innych elementów tworzenia oferty i kampanii marketingowych
· Przygotowywaniem i tłumaczeniem treści
· Analizą danych: przygotowywaniem i prezentowaniem raportów sprzedażowych
· Customer service: kontakt mailowy z naszymi klientami
· Na co dzień będziesz współpracował/a z działami wewnętrznymi firmy oraz zewnętrznymi agencjami.
· Monitorowaniem trendów na rynku, ich analizą i proponowaniem nowych rozwiązań w zakresie rozwoju sklepu internetowego
Chcemy abyś posiadał/a:
· Wyższe wykształcenie.
· Roczne doświadczenie zdobyte w e-commerce, reszty nauczy Cię Area E-commerce Manager 😊
· Biegłą znajomość języka angielskiego i czeskiego
· Znajomość internetowych systemów CMS (Content Management System)
· Podstawową znajomość języków HTML / CSS
· Znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Data Studio, Facebook ads manager, Google Ads, Photoshop – będzie dodatkowym atutem
· Umiejętność podstawowej edycji materiałów graficznych na potrzeby ich dostosowania / implementacji w narzędziach CMS
· Zależy nam również abyś poczuł/a ducha Etam i naszą misję proaktywnie działając w naszej organizacji.
Co dostaniesz w zamian?
· Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia
· Realne możliwości rozwoju w organizacji
· Możliwość pracy zdalnej
Kontakt: biuro@etam.fr
Dane osobowe przekazywane w ramach zgłaszania kandydatury są niezbędne do przetwarzania danych kandydata i będą przetwarzane wyłącznie w celu zarządzania rekrutacją, zgodnie z naszą Kartą RODO-HR, dostępną na stronie internetowej EtamDéveloppement. Zgłaszając swoją kandydaturę, akceptuje Pani / Pan fakt, że Grupa Etam przechowuje dane kandydata w bazie danych przez jeden rok. Po upływie tego terminu, dane kandydata zostaną usunięte. Ponadto, potwierdzamy, że w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo dostępu do danych, ich sprostowania i wniesienia sprzeciwu wobec danych osobowych, które Pani/ Pana dotyczą w systemach naszego przedsiębiorstwa. Aby skorzystać z przysługujących praw, należy przesłać wniosek na następujący adres: hrprivacy@etam.fr
19.04.2022
Firma GOMEZ prowadzi sprzedaż internetową odzieży, obuwia i dodatków marek premium & luxury w wielu krajach na terenie UE.
Obecnie poszukuje osoby ze znajomością języka słoweńskiego do wsparcia naszego biura obsługi klienta na rynek słoweński.
Kontakt: KAROLINA MERČEP, karolina.mercep@gomez.pl
29.03.2022
Specjalista ds. obsługi sprzedaży z językiem czeskim
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
• Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji biznesowych z klientem z rynku czeskiego i słowackiego.
• Przekazywanie zamówień na produkcję.
• Weryfikacja rozrachunków poprzez kontrolę wpłat, sald, należności.
• Terminowe wystawianie dokumentów księgowych i faktur
JEŚLI …
• Znasz j. czeski lub j. słowacki na poziome min B2
• Jesteś osobą komunikatywną i posiadasz wysoka kultura osobista
• Posiadasz umiejętność dobrej organizacji pracy
• znasz pakietu MS Office
…CHĘTNIE ZAOFERUJEMY CI:
Pracę w firmie będącej liderem w zakresie rozwoju produktu, która jest społecznie i ekologicznie odpowiedzialna
Możliwość realizacji ciekawych projektów
Możliwość pracy zdalnej (w określonym wymiarze czasowym)
Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, drużyny sportowe, stołówka, kursy językowe i znacznie więcej!)
Pracę w partnerskiej i koleżeńskiej atmosferze – bo dobry i zgrany zespół to dla nas priorytet!
Rozwój kompetencji zarówno technicznych, jak i miękkich – udział w prestiżowych targach
branżowych oraz szeroki pakiet szkoleń
Prześlij CV na adres d.sidor@oknoplast.com.pl
9.03.2022
Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.
Do naszego Zespołu poszukujemy Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Klecza Dolna (zdalna)
Na co dzień w naszym zespole będziesz:
· budować efektywne i trwałe relacje z klientami
· utrzymywać kontakt z potencjalnymi lub nowo pozyskanymi klientami z dbałością o zadowolenie klienta
· przygotowywać i dostarczać prezentacje dla potencjalnych klientów
· opracowywać oferty i propozycje dla klientów
· wspierać planowanie kampanii sprzedażowych we współpracy z klientami
· wspierać planowanie nowych inicjatyw marketingowych
· aktywnie promować nowe produktów za pomocą wizualnych narzędzi internetowych i rozmów telefonicznych
· dostarczać raporty z wynikami sprzedaży
· uczestniczyć w tworzeniu bazy projektów
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
· posiadasz doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
· lubisz kontakt z ludźmi
· bardzo dobrze znasz język angielski i czeski w mowie i piśmie (znajomość dodatkowych języków będzie dodatkowym atutem)
· potrafisz obsługiwać pakiet Microsoft Office
· jesteś zorientowany na klienta
· potrafisz pracować samodzielnie, ale i we współpracy z zespołem
· posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów i zdolność do opracowywania kreatywnych rozwiązań
· doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
· posiadasz prawo jazdy kat.B
· jesteś gotowy(a) na wyjazdy służbowe
Co chcemy Ci zaoferować:
· stabilne miejsce zatrudnienia w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu i ugruntowanej pozycji na rynku,
· pracę w środowisku międzynarodowym
· pakiet zniżek na nasze produkty
· możliwość pracy zdalnej/hybrydowej
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Kontakt: tel: 789 809 496, e-mail: mariaobrzud@lyson.com.pl
9.03.2022
Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ”.
Do naszego Zespołu poszukujemy Sprzedawcy w sklepie internetowym (rynek czeski)
Miejsce pracy: Klecza Dolna
Na co dzień w naszym zespole będziesz:
· zarządzał(a) sklepem internetowym i całym procesem sprzedaży,
· obsługiwał(a) telefonicznie oraz mailowo klientów,
· udzielał(a) informacji o produktach oraz wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości klientów,
· udzielał(a) informacji w zakresie zwrotów i reklamacji oraz prowadzenie klienta przez te procedury,
· dodawał(a) produkty do sklepu internetowego wraz z opisami i zdjęciami,
· wprowadzał(a) dane do systemów wewnętrznych,
· raportował(a) postęp prac,
· ściśle współpracował(a) z czeskim odziałem firmy i pozostałymi działami
To stanowisko może być twoje jeśli:
· znasz język czeski i polski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
· biegle obsługujesz komputer i pakiet Microsoft Office,
· mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
· jesteś pozytywnie nastawiony(a) do pracy z klientem,
· jesteś odpowiedzialny(a) i zaangażowany(a) w wykonywaną pracę,
· posiadasz umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielność i dokładność,
Co chcemy Ci zaoferować:
· stabilne miejsce zatrudnienia w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu i ugruntowanej pozycji na rynku,
· pracę w zgranym zespole,
· pakiet zniżek na nasze produkty,
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Kontakt: tel: 789 809 496, e-mail: mariaobrzud@lyson.com.pl
23.02.2022
ANSWEAR.com to nowoczesny multibrandowy sklep odzieżowy oferujący on-line ubrania i akcesoria ponad 350 światowych marek. Zespół ekspertów w obszarze mody i e-commerce każdego dnia przyczynia się do wielu sukcesów w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, na których działa sklep. Jeśli lubisz wyzwania i nie obawiasz się wypłynąć z nami na szerokie wody, dołącz do zespołu! Pracuj w firmie wyróżnionej wieloma nagrodami (m.in. Gwiazdą Jakości Obsługi oraz Dobry Pracodawca).
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM SŁOWEŃSKIM
MIEJSCE PRACY: Kraków
GŁÓWNE ZADANIA:
· Kompleksowa obsługa zamówień i reklamacji sklepu internetowego Answear.com z rynku słoweńskiego zgodnie ze standardami obsługi Klienta firmy
· Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta słoweńskiego, doradztwo w zakresie oferowanego produktu
· Budowanie pozytywnych relacji z Klientem
· Współpraca z Partnerami firmy
· Wspieranie firmy w zakresie tłumaczeń na język słoweński
OCZEKIWANIA:
· Bardzo dobra znajomość języka słoweńskiego w mowie i w piśmie - warunek konieczny
· Komunikatywna znajomość języka polskiego lub angielskiego
· Mile widziane doświadczenie w kontakcie z klientem
· Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
· Umiejętność pracy w zespole
OFERUJEMY:
· Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu
· Umowa o pracę
· Premie i nagrody finansowe
· Pracowniczy program emerytalny PPE i ubezpieczenia społeczne
· Opieka medyczna LUXMED i karta MULTISPORT
· Praca dostosowana do indywidualnych potrzeb
· Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata
· Możliwość rozwoju ze specjalistami w branży e-commerce
· Wsparcie zgranego zespołu
Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=4e0c3cf1b38f44f6ac297b12d963570e
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami.
23.02.2022
ANSWEAR.com: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM SŁOWACKIM
MIEJSCE PRACY: Kraków
GŁÓWNE ZADANIA:
· Kompleksowa obsługa zamówień i reklamacji sklepu internetowego Answear.com z rynku słowackiego
· Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta słowackiego, doradztwo w zakresie oferowanego produktu
· Budowanie pozytywnych relacji z Klientem
· Współpraca z Partnerami firmy
· Wspieranie firmy w zakresie tłumaczeń na słowacki
OCZEKIWANIA:
· Bardzo dobra znajomość języka słowackiego – warunek konieczny
· Doświadczenie w kontakcie z klientem - telefonicznie, on-line
· Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office
· Umiejętność pracy w zespole
· Mile widziana znajomość systemów typu CMS, CRM
· Znajomość branży odzieżowej będzie dodatkowym atutem
· Znajomość języka czeskiego będzie dodatkowym atutem
OFERUJEMY:
· Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu
· Umowa o pracę
· Premie i nagrody finansowe
· Pracowniczy program emerytalny PPE i ubezpieczenia społeczne
· Opieka medyczna LUXMED i karta MULTISPORT
· Praca dostosowana do indywidualnych potrzeb
· Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata
· Możliwość rozwoju ze specjalistami w branży e-commerce
· Wsparcie zgranego zespołu
Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=90714aec1d124d07a60349b9f10e1c5e
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami.
23.02.2022
ANSWEAR.com: SPECJALISTA DS. E-COMMERCE Z JĘZYKIEM SŁOWEŃSKIM
GŁÓWNE ZADANIA:
· Realizacja nakreślonego planu zespołu i firmy jako całości
· Zarządzanie treściami handlowymi (opisy produktów, marek, kolekcji, haseł marketingowych na www i nie tylko)
· Tłumaczenie tekstów i materiałów informacyjnych
· Współtworzenie działań promocyjnych i wizerunkowych
· Tworzenie i wysyłka kampanii mailingowych
· Współpraca z innymi działami firmy (Marketing, PR, SEO/SEM, Produkt, Logistyka, CS)
OCZEKIWANIA:
· Perfekcyjna znajomość języka słoweńskiego – w mowie i piśmie
· Język angielski: wymagany minimalny poziom - B2
· Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office
· Chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań
· Umiejętność pracy zespołowej oraz pracy samodzielnej
· Język polski: znajomość będzie dodatkowym atutem
· Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, modzie lub e-commerce
OFERUJEMY:
· Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu
· Umowa o pracę
· Możliwość pracy zdalnej
· Premie i nagrody finansowe
· Pracowniczy program emerytalny PPE i ubezpieczenia społeczne
· Opieka medyczna LUXMED i karta MULTISPORT
· Praca dostosowana do indywidualnych potrzeb
· Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata
· Możliwość rozwoju ze specjalistami w branży e-commerce
· Wsparcie zgranego zespołu
Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=19a9a6e74e2140cea5363255bb4615b3
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami.
23.02.2022
ANSWEAR.com: SPECJALISTA DS. E-COMMERCE Z JĘZYKIEM SŁOWACKIM
GŁÓWNE ZADANIA:
· Realizacja nakreślonego planu zespołu i firmy jako całości
· Zarządzanie treściami handlowymi (opisy produktów, marek, kolekcji, haseł marketingowych na www i nie tylko)
· Tłumaczenie tekstów i materiałów informacyjnych
· Współtworzenie działań promocyjnych i wizerunkowych
· Tworzenie i wysyłka kampanii mailingowych
· Współpraca z innymi działami firmy (Marketing, PR, SEO/SEM, Produkt, Logistyka, CS)
OCZEKIWANIA:
· Perfekcyjna znajomość języka słowackiego – w mowie i piśmie
· Język angielski: wymagany minimalny poziom - B2
· Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office
· Chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań
· Umiejętność pracy zespołowej oraz pracy samodzielnej
· Język czeski: znajomość będzie dodatkowym atutem
· Język polski: znajomość będzie dodatkowym atutem
· Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, modzie lub e-commerce
OFERUJEMY:
· Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu
· Umowa o pracę
· Możliwość pracy zdalnej
· Premie i nagrody finansowe
· Pracowniczy program emerytalny PPE i ubezpieczenia społeczne
· Opieka medyczna LUXMED i karta MULTISPORT
· Praca dostosowana do indywidualnych potrzeb
· Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata
· Możliwość rozwoju ze specjalistami w branży e-commerce
· Wsparcie zgranego zespołu
Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=a42f06624a4e455381a83dc85380af6c
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami.
19.02.2022
Ambasada Republiki Chorwacji w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko: Asystent/ka administracji.
Miejsce pracy: Warszawa
Termin składania aplikacji: 22.02.2022
Więcej informacji na facebooku
11.02.2022
Nasze Contact Center poszukuje pracownika, który wesprze klienta sklepu internetowego w języku bułgarskim – na początek 2h tygodniowo.
Nasze atuty:
- mieścimy się w centrum Krakowa (drugi przystanek od Ronda Mogilskiego)
- umowa zlecenie
- gwarantowana stawka godzinowa 27zł brutto
- po wdrożeniu praca zdalna
- elastyczny grafik
- łatwy projekt – kontakt ze stałym klientem sieci
- świetna opcja, żeby sobie dorobić w wolnej chwili
Twoje obowiązki:
- sam ustalasz grafik, sam go przestrzegasz
- praca polega na kontakcie z klientem sklepu internetowego w celu zaproponowania vouchera na kolejne zakupy w ramach reklamacji oraz przekazanie instrukcji, jak z niego skorzystać
- kształtujesz pozytywny wizerunek firmy.
Idealnie do nas pasujesz, jeśli:
- mówisz w komunikatywnym stopniu w języku bułgarskim
- jesteś komunikatywny i lubisz pracę z ludźmi
- z łatwością prowadzisz rozmowy telefoniczne.
- chcesz się rozwijać.
Warunek rekrutacji? Twoje CV przesłane na adres: praca@multicc.pl, tel: 797 835 767, www.multicc.pl
4.02.2022
Rekrutacja na stanowisko Junior Support Specialist with Czech Language.
Cały opis stanowiska dostępny jest tutaj: https://profitroom.com/about/careers/
24.01.2022
CAŁE LATO NAD MORZEM CZARNYM?
Dołącz do zespołu wczasywBulgarii.pl!
Poszukujemy przewodników, pilotów i animatorów jednodniowych wycieczek lokalnych.
Praca na wybrzeżu Bułgarii od połowy maja do końca września 2022 r.
SZCZEGÓŁY NA STRONIE: www.wczasywbulgarii.pl/praca
Zgłoszenia przyjmujemy na maila info@wczasywbulgarii.pl
24.11.2021
Transporeon jest firmą IT w Krakowie, która posiada system logistyczny. Bardzo pilnie potrzebujemy studenta, który chciałby wspomagać naszych klientów w użytkowaniu naszej platformy w języku Chorwackim.
Treść ogłoszenia na stanowisko Customer Care Trainee with German OR French OR Croatian OR Serbian na stronie https://transporeon.softgarden.io/job/13951590?l=en
23.11.2021
Dzień dobry. W firmie, w której pracuję (branża IT), szukamy osoby z czeskim i angielskim (B2/C1).
Wymagane dobre umiejętności obsługi komputera.
Spokojna praca na pełen etat, umowa o pracę, bardzo dobre wynagrodzenie. Praca na ten moment zdalna.
Więcej informacji udzielę w wiadomości prywatnej: facebook.
PS to nie jest call center, ani moderowanie.
23.11.2021
23.11.2021
Halo halo, praca w korpo szuka studenta z czeskim lub słowackim na poziomie min. B1/B2, nie jest wymagane doświadczenie, wymiar 1/2 etatu z elastycznym grafikiem. Praca zdalna.
Zainteresowane osoby proszę o wiadomość: facebook.
20.11.2021
12.11.2021
23.10.2021
Kto nie lubi lodów? Poznaj biznes mrożonych deserów od drugiej strony! Mini Melts należy do pionierów tworzenia lodów metodą kriogeniczną i pozostaje liderem w ich produkcji na świecie.
Zajmujemy się sprzedażą i dystrybucją kuleczkowych lodów, a także pozyskiwaniem nowych partnerów firmy, zarówno na terenie Polski, jak i innych krajów Europy.
Oryginalna forma i innowacyjny sposób produkcji lodów w ciekłym azocie podbił podniebienia klientów na całym świecie! Aktualnie do naszego Teamu poszukujemy pracownika na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Kraków
W związku z rozwojem firmy, szukamy osoby odpowiedzialnej za:
- obsługę stałych partnerów biznesowych na wybranym rynku
- kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami detalicznymi
- obsługę zapytań z e-sklepu oraz social mediów
- moderowanie komentarzy w social mediach
- współpracę z innymi działami w celu rozwiązania problemu klienta
- dbanie o dobre relacje z klientami i partnerami
- rejestrację danych w systemie
Wymagania:
- znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie pozwalająca na swobodną komunikację – warunek konieczny
- samodzielność i umiejętność planowania pracy własnej
- wysoka komunikatywność oraz umiejętność realizacji powierzonych zadań
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- umiejętność pracy z ludźmi i sprawne wykonywanie projektów zespołowych
- nastawienie na realizację wyznaczonych celów i wysoka motywacja do pracy
- terminowość, poczucie odpowiedzialności, doskonała organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu
- wszechstronność działania i umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy z klientem
- znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- osobisty wkład w dynamiczny rozwój firmy o międzynarodowym znaczeniu
- niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon służbowy)
- nieograniczone ilości smacznych i oryginalnych lodów
- przyjazną atmosferę w pracy
- realizację ciekawych projektów Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: k.suchanek@minimelts.pl
Zapraszamy na naszą stronę: www.mini-melts.cz
23.10.2021
Trwa proces rekrutacyjny na stanowisko HR Administration Specialist with Slovak.
Firma z siedzibą we Wrocławiu, ale praca zdalna.
Więcej szczegółów na stronie: https://www.devire.pl/pojedyncza-oferta/?oferta=FB12F40F-C58E-4825-84F1-E07EF972FC48&fbclid=IwAR3Pvfn_84Z-tc6tpFLaZeS3UEzpvvBG1qeTbpC3QPcKZv4CIntrN2hRY3Y
Wrazie pytań prosimy pisać do mpietrek@devire.pl
23.10.2021
Oferta pracy z j. czeskim
Oferta dostępna na stronie: https://jobs.krakow.heineken.com/ad/2699/1234/junior-contact-centre-specialist-with-czech/
23.10.2021
Oferta pracy z j. słowackim.
Zapraszam do kontaktu: facebook
Więcej info na stronie: https://transporeon.softgarden.io/job/9050485/Customer-Services-Specialist-with-Slovak-m-f-d-/?jobDbPVId=33132297&fbclid=IwAR0XY5rDXvIwE7IdUr7c__5OV-EpOXmThwFdnFYFWCkKX9759g3Ftv5llPY&l=en
8.09.2021
Biznes Bez Barier do krakowskiej siedziby naszego klienta, globalnego koncernu paliwowego, poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. wsparcia sprzedaży.
Jako Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży będziesz:
· Utrzymywał kontakt telefoniczny i mailowy z klientami.
· Udostępniał klientom wstępnie uzgodnione lub standardowe oferty.
· Przygotowywał dokumentację zgodnie z przyjętą ofertą.
· Pracował na rzecz maksymalizacji zysków ze współpracy z klientami.
· Wspierał nowych klientów.
· Zapewniał skuteczne codzienne wsparcie dla obecnych klientów., w tym: zarządzanie klientami i okresową weryfikację potrzeb, doświadczeń i życzeń klientów. Zrozumienie planów rozwoju klientów, nowych miejsc docelowych lub obszarów biznesowych w celu zaproponowania dodatkowych produktów lub usług.
· Budował i utrzymywał relacje biznesowe z klientami.
· Regularnie dostarczał zespołowi sprzedaży informacje zwrotne dotyczące problemów klientów i działań konkurencji.
Wymagania:
· Znajomość języka czeskiego lub słowackiego (min.C1).
· Znajomość języka angielskiego (min.B2).
· Umiejętność skutecznej komunikacji z klientami, zdobywanie ich zaufania i umiejętność budowania relacji roboczych.
· Umiejętność analizowania danych i dobra znajomość Excela.
· Przenikliwość sprzedażowa / biznesowa i sposób myślenia przedsiębiorcy.
· Mile widziane Orzeczenie o stopniu
niepełnosprawności.
Oferujemy:
· Umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności.
· Prywatną opiekę medyczną.
· Dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym multisport.
· Szkolenia wewnętrzne, jak i zewnętrzne.
· Zniżki na paliwo.
Proszę o przesłanie CV wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych na: i.kaminska@biznesbezbarier.org
3.09.2021
16.07.2021
Praca z językiem czeskim na stanowisku: Accounts Receivable Specialist with Czech.
Więcej informacji na stronie: https://careers.abb/global/en/job/79372074/Accounts-Receivable-Specialist-with-Czech?fbclid=IwAR24rK4bymIzH2QspbvwPu1FcBFlR0xe_rhzRJIbZ_NkQnsE_Yl5iNGyPhA
29.06.2021
W związku z dynamicznym rozwojem Cognizant poszukuje osób posługujących się językiem bułgarskim do pracy jako Video Connect Analyst w Krakowie.
Szczegóły oferty dostepne są pod linkiem:
https://careers.cognizant.com/pl/en/job/00043027492/Video-Content-Analyst-with-Bulgarian
Pozdrawiam i zachęcam do kontaktu w razie jakichkolwiek pytań: aleksandra.pietkiewicz@cognizant.com
28.05.2021
25.06.2021
UniKadr poszukuje dla swojego Klienta, firmy z kapitałem międzynarodowym, odpowiedniej osoby na stanowisko:
Data Content Operative
miejsce pracy: Bratysława nr ref.: DCB/06/2021
Zakres obowiązków:
· Wprowadzanie danych zgodnie z ustalonymi standardami jakości
· Analiza danych
· Monitorowanie przepływu danych
· Kontrolowanie jakości zbieranych danych
· Zapewnienie zgodności danych
· Rozwiązywanie błędów w przepływnie danych
Wymagania:
· Znajomość MS Office, w szczególności Excel
· Dobra znajomość języka słowackiego i angielskiego w mowie i w piśmie
· Umiejętność pracy w zespole
· Inicjatywa
Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny: 91 488 23 27 / 575 71 73 73 lub mailowy: biuro@unikadr.pl z oznaczeniem nr ref.: DCP/06/2021 wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.
25.06.2021
UniKadr poszukuje dla swojego Klienta, firmy z kapitałem międzynarodowym, odpowiedniej osoby na stanowisko:
Data Content Operative
miejsce pracy: Praga, nr ref.: DCP/06/2021
Zakres obowiązków:
· Wprowadzanie danych zgodnie z ustalonymi standardami jakości
· Analiza danych
· Monitorowanie przepływu danych
· Kontrolowanie jakości zbieranych danych
· Zapewnienie zgodności danych
· Rozwiązywanie błędów w przepływie danych
Wymagania:
· Znajomość MS Office, w szczególności Excel
· Dobra znajomość języka czeskiego i angielskiego w mowie i w piśmie
· Umiejętność pracy w zespole
· Inicjatywa
Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny: 91 488 23 27 / 575 71 73 73 lub mailowy: biuro@unikadr.pl z oznaczeniem nr ref.: DCP/06/2021 wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.
25.06.2021
Firma Allen Recruitment Consulting obecnie poszukuje studentów / byłych studentów zainteresowanych stałą pracą w Internetowej firmie w Warszawie na stanowiwsku: Data Specialist (Hungarian/Romanian/Czech).
Więcej informacji na stronie https://www.linkedin.com/jobs/view/2618000426/
22.06.2021
15.06.2021
14.06.2021
Oferta pracy z czeskim lub słowackim. Info na transporeon...
W razie pytań, zapraszam do kontaktu: facebook
14.06.2021
2.06.2021
Rekrutacja na stanowisko "S2P Associate with Slovenian" - oferta pracy zdalnej.
Oferta dotyczy kandydatów ze znajomością języka słoweńskiego i angielskiego na poziomie min. B2.
Więcej informacji: Marta Baran, Senior Recruitment Specialist, Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o.
tel. 532 749 356, m.baran@irkl.pl, https://irkl.org
24.05.2021
Praca szuka człowieka.
Firma, w której pracuję poszukuję osoby na stanowisko Customer Services Project Manager z językiem słowackim, niemniej znajomość języka angielskiego i polskiego jest wymagana. Praca tylko na cały etat.
Więcej informacji: https://transporeon.career.softgarden.de/jobs/9050485/?fbclid=IwAR1I-A1mdgdPyq1wtQ921Pad32mRiPAboEQqv9veG-WpF7DJB3UYNCkAi1A
23.04.2021
Specjalista ds. zamówień z j. czeskim
Miejsce pracy: Skawina
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
-
obsługa zamówień ze sklepu internetowego
-
udzielanie informacji mailowo oraz telefonicznie klientom
-
przygotowywanie poprawnych opisów produktów oferowanych przez firmę
-
przygotowywanie i pomoc w wystawianiu ofert na portalach aukcyjnych i sklepie internetowym
-
pomoc w aktualizacji cen, opisów i zdjęć oferowanych produktów
-
uzupełnianie parametrów technicznych produktów
Wymagania:
-
mile widziane doświadczenie w branży e-commerce
-
znajomość portali sprzedażowych
-
biegła obsługa komputera
-
znajomość języka czeskiego umożliwiająca komunikację mailową oraz telefoniczną z klientami
-
dokładność w działaniu, sumienność
-
samodzielność w działaniu oraz zaangażowanie
-
umiejętności pracy w zespole oraz wysoka kultura osobista
Co możemy Ci zaoferować:
-
pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
-
atrakcyjne wynagrodzenie
-
szanse rozwoju zawodowego w strukturach firmy
-
pracę w dynamicznym środowisku i zgranym, zmotywowanym zespole
-
Umowa o pracę
Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu: Rafał Rybczyk, Rekruter, rafal.rybczyk@hrquality.pl, 578 206 500
18.04.2021
16.04.2021
Do międzynarodowego zespołu w Krakowie poszukujemy kandydatów chcących się rozwijać w kierunku sprzedaży i konsultingu produktów Google Ads. Wymagana bardzo dobra znajomość języka czeskiego i dobra angielskiego. Zatrudnienie w uparciu o UoP 6,5k brutto plus bonusy sprzedażowe oraz frekwencyjne, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Bonus na start 4k netto. Więcej informacji znajduje się na naszej stronie pod linkiem https://look4it.pl/offers/consultative-sales-with-czech/
Ewentualnych zainteresowanych zapraszam do kontaktu: Barbara Wieleżew, IT Recruitment Specialist, contact@look4it.pl, Mobile: +48 537 217 665, www.look4it.pl
7.04.2021
[Czeski / Słowacki]Redagowanie i analiza treści w social mediach.
Poszukuję osób, które:
znają czeski lub słowacki na poziomie min. B2
znają angielski na poziomie min. B2
są zainteresowane pracą w social mediach
Oferujemy:
pracę na pełen etat
liczne szkolenia
benefity pozapłacowe - platforma MyBenefit (karta Multisport, bilety do kina, do teatru), karta lunchowa, ubezpieczenie, prywatna opieka zdrowotna
pracę w biurze w Warszawie - zapewniamy pakiet relokacyjny
WIĘCEJ INFORMACJI MAILOWO: MAGDALENA.MIJAL@TALENTPLACE.PL
...
Oferty pracy prosimy wysyłać na adres administratora strony: tomasz.kwoka (at) uj.edu.pl
Oferty prezentowane będą co najmniej przez 2 miesiące od daty publikacji