Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

Instytut Filologii Słowiańskiej

Web Content Display Web Content Display

Oferty pracy dla studentów i absolwentów

30.07.2022

Stanowisko: Customer Service Representative with Italian/German/French/Slovakian

Miejsce pracy: Kraków

Obowiązki:

  • You will respond timely and effectively to all our Clients queries via all channels of communication and assure proper data maintenance.
  • You will support technical and ad hoc project roll outs, including requirements gathering and user acceptance testing.
  • You will be an Ambassador of the company Brand in line with corporate values and goals to assure the brand image is maintained.

Wymagania:

  • An outgoing and positive attitude;
  • Excellent command of Italian, German, French or Slovakian;
  • Very good English;
  • A strong desire to making a positive contribution to the team internal customers;
  • High ability to coach, educate & positively influence;
  • Fast learning with experience of change management;
  • Self-motivation and great organizational skills;
  • Outstanding verbal and written communication skills;
  • Excellent interpersonal skills;
  • PC literacy is essential;
  • Ability to work independently and as part of a team;
  • Experience in customer service role is a big plus.

Co oferujemy:

  • Company laptop;
  • Working from Home possibilities - hybrid model;
  • Personal development opportunities;
  • International environment;
  • Attractive salary, bonuses and benefits package including Luxmed VIP medical package, MyBenefit System (Multisport or Cafeteria), private insurance, entertainment events and many others;
  • Good atmosphere at work and comfortable working environment with company products, drinks and game corner;
  • No dress code;
  • Chance to share your ideas and continuously improve our processes;
  • Opportunity to build up your expertise through coaching, soft skills and training sessions.

Link do aplikacji: https://www.michaelpage.pl/en/job-detail/customer-service-representative-italian/ref/jn-062022-5649164?lang=pl

30.07.2022

Oferta pracy z językiem serbskim lub chorwackim.

Więcej informacji pod linkiem https://transporeon.softgarden.io/job/20429861/Customer-Care-Specialist-with-Croatian-and-Serbian...

30.07.2022

TeleFonika poszukuje tłumacza języka serbskiego do pracy w miejscowości Zajecar w Serbii.

Więcej informacji pod linkiem https://www.olx.pl/oferta/praca/tlumacz-j-serbskiego-praca-w-serbii....

14.06.2022

H&M Customer Service Center is looking for two new first line agents with Bulgarian language.

If you are ready to relocate to Warsaw for partly remote work, please check the link with more information.

We will be glat to talk to you!

Link do oferty: H&M Group H&M Customer Service - Bulgarian Team | SmartRecruiters

13.06.2022

Firma, w której pracuję szuka pracowników na stanowisku VIDEO CONTENT ANALYST z serbskim, bułgarskim, chorwackim lub bośniackim.
Praca tylko na PEŁNY ETAT z biura w Krakowie, atrakcyjne wynagrodzenie.
Zapraszam do kontaktu na priv na facebook

13.06.2022

Cześć, może jakiś doświadczony serbista będzie zainteresowany - jest biuro handlowe do uruchomienia w Belgradzie - Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego.
Oferta pracy na www.pracuj.pl

13.06.2022

Cześć, mam do zaoferowania płatny staż w dziale HR.
Wymagania:
- status studenta
- angielski i CZESKI/SŁOWACKI na poziomie minimum B1/B2.
 
Staż jest w formie hybrydowej z elastycznymi godzinami pracy, więc bez problemu można pogodzić go ze studiami.
Nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy, a nawet zaliczymy staż jako praktyki.
Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu pod postem bądź na priv na facebook

1.06.2022

EMPIK poszukuje specjalistów ds. marketingu z językiem czeskim/ słowackim na poziomie zaawansowanym, z doświadczeniem działania w social mediach oraz wiedzą/doświadczeniem w zakresie e-commerce. Firmie zależy na kreatywnej, dobrze zorganizowanej osobie, z którą mogłaby nawiązać stałą współpracę. Oferuje pracę w centrum Warszawy lub pracę zdalną w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin.

Więcej informacji na stronie https://skk.erecruiter.pl/Offer.aspx?oid=3678522&cfg=AAC4C641DF0E4B34B3003B5FDAB47B6B&ejoId=360967&ejorId=416045&comId=20003428&fbclid=IwAR0UMyKyazuTnRr977XCyC-N-Wg3fkpfGt3E3W0SS3A0qt6Uabwdun_q5Kc

1.06.2022

Praca w firmie logistycznej z czeskim i słowackim szuka człowieka!
Po więcej szczegółów prosimy o kontakt przez facebook

27.05.2022

Szukam osoby z językiem czeskim lub słowackim (min. B2) na stanowisko Junior AP Accountant, doświadczenie nie jest wymagane, praca na pełny etat w trybie hybrydowym lub zdalnym na terenie Polski. Osoby zainteresowane proszę o kontakt przez facebook

27.05.2022

SHELL szuka osoby ze znajomością czeskiego i/lub słowackiego na stanowisko Customer Success Specialist Czech/Slovak w Krakowie. Więcej info w ogłoszeniu

22.04.2022

Ponad 100 lat miłości do Kobiet, pasji dla zmysłowych koronek, ukierunkowania na innowację. Live Show zarazem radosny i sexy, z utęsknieniem wyczekiwany każdego roku. Ponad milion followersów na Instagramie i przeszło 414 salonów w samej Francji. Trzeba przyznać, że od 1916 roku, Etam towarzyszy Kobietom w każdym momencie ich życia, tworząc kolekcje, poprzez które wyrażają siebie, a jednocześnie, które są przyjazne dla naszej planety.

Poprzez program WECARE Grupa Etam zobowiązuje się do bycia przejrzystym i wymagającym przy tworzeniu swoich kolekcji. Mówimy TAK innowacyjnym konceptom, trosce o jakość produktów, jak również szacunkowi dla ludzi i środowiska.

 

Chcąc dotrzeć do kolejnej grupy Kobiet, poszukujemy osoby, która pomoże rozwinąć nasz e-commercowy sklep na rynku czeskim.

Czy jesteś gotowa/y na podbój z nami nowego rynku?

Czym będziesz się zajmował/a?

  • · Współpracując z Area E-commerce Managerem, Twoim zadaniem będzie zarządzanie czeskim sklepem internetowym Etam oraz dbaniem o jego atrakcyjny i spójny wygląd
  • · Będziesz odpowiedzialny/a za wdrażanie strategii strony zgodnie z misją i wizją firmy.
  • · Twoim zadaniem będzie wybieranie najlepszych narzędzi marketingu internetowego do osiągniecia celu jakim jest nasza obecność w Czechach.
  • · Tworzeniem promocji, wyprzedaży, pakietów łączonych oraz innych elementów tworzenia oferty i kampanii marketingowych
  • · Przygotowywaniem i tłumaczeniem treści
  • · Analizą danych: przygotowywaniem i prezentowaniem raportów sprzedażowych
  • · Customer service: kontakt mailowy z naszymi klientami
  • · Na co dzień będziesz współpracował/a z działami wewnętrznymi firmy oraz zewnętrznymi agencjami.
  • · Monitorowaniem trendów na rynku, ich analizą i proponowaniem nowych rozwiązań w zakresie rozwoju sklepu internetowego

Chcemy abyś posiadał/a:

  • · Wyższe wykształcenie.
  • · Roczne doświadczenie zdobyte w e-commerce, reszty nauczy Cię Area E-commerce Manager 😊
  • · Biegłą znajomość języka angielskiego i czeskiego
  • · Znajomość internetowych systemów CMS (Content Management System)
  • · Podstawową znajomość języków HTML / CSS
  • · Znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Data Studio, Facebook ads manager, Google Ads, Photoshop – będzie dodatkowym atutem
  • · Umiejętność podstawowej edycji materiałów graficznych na potrzeby ich dostosowania / implementacji w narzędziach CMS
  • · Zależy nam również abyś poczuł/a ducha Etam i naszą misję proaktywnie działając w naszej organizacji.
  • Co dostaniesz w zamian?
  • · Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia
  • · Realne możliwości rozwoju w organizacji
  • · Możliwość pracy zdalnej

Kontakt: biuro@etam.fr

 

Dane osobowe przekazywane w ramach zgłaszania kandydatury są niezbędne do przetwarzania danych kandydata i będą przetwarzane wyłącznie w celu zarządzania rekrutacją, zgodnie z naszą Kartą RODO-HR, dostępną na stronie internetowej EtamDéveloppement. Zgłaszając swoją kandydaturę, akceptuje Pani / Pan fakt, że Grupa Etam przechowuje dane kandydata w bazie danych przez jeden rok. Po upływie tego terminu, dane kandydata zostaną usunięte. Ponadto, potwierdzamy, że w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo dostępu do danych, ich sprostowania i wniesienia sprzeciwu wobec danych osobowych, które Pani/ Pana dotyczą w systemach naszego przedsiębiorstwa. Aby skorzystać z przysługujących praw, należy przesłać wniosek na następujący adres: hrprivacy@etam.fr

19.04.2022

Firma GOMEZ prowadzi sprzedaż internetową odzieży, obuwia i dodatków marek premium & luxury w wielu krajach na terenie UE.

Obecnie poszukuje osoby ze znajomością języka słoweńskiego do wsparcia naszego biura obsługi klienta na rynek słoweński.

Kontakt: KAROLINA MERČEP, karolina.mercep@gomez.pl

29.03.2022

Specjalista ds. obsługi sprzedaży z językiem czeskim

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • • Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji biznesowych z klientem z rynku czeskiego i słowackiego.
  • • Przekazywanie zamówień na produkcję.
  • • Weryfikacja rozrachunków poprzez kontrolę wpłat, sald, należności.
  • • Terminowe wystawianie dokumentów księgowych i faktur

JEŚLI …

  • • Znasz j. czeski lub j. słowacki na poziome min B2
  • • Jesteś osobą komunikatywną i posiadasz wysoka kultura osobista
  • • Posiadasz umiejętność dobrej organizacji pracy
  • • znasz pakietu MS Office

…CHĘTNIE ZAOFERUJEMY CI:

  • Pracę w firmie będącej liderem w zakresie rozwoju produktu, która jest społecznie i ekologicznie odpowiedzialna
  • Możliwość realizacji ciekawych projektów
  • Możliwość pracy zdalnej (w określonym wymiarze czasowym)
  • Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, drużyny sportowe, stołówka, kursy językowe i znacznie więcej!)
  • Pracę w partnerskiej i koleżeńskiej atmosferze – bo dobry i zgrany zespół to dla nas priorytet!
  • Rozwój kompetencji zarówno technicznych, jak i miękkich – udział w prestiżowych targach
  • branżowych oraz szeroki pakiet szkoleń

Prześlij CV na adres d.sidor@oknoplast.com.pl

9.03.2022

Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.

Do naszego Zespołu poszukujemy Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem czeskim

Miejsce pracy: Klecza Dolna (zdalna)

Na co dzień w naszym zespole będziesz:

  • · budować efektywne i trwałe relacje z klientami
  • · utrzymywać kontakt z potencjalnymi lub nowo pozyskanymi klientami z dbałością o zadowolenie klienta
  • · przygotowywać i dostarczać prezentacje dla potencjalnych klientów
  • · opracowywać oferty i propozycje dla klientów
  • · wspierać planowanie kampanii sprzedażowych we współpracy z klientami
  • · wspierać planowanie nowych inicjatyw marketingowych
  • · aktywnie promować nowe produktów za pomocą wizualnych narzędzi internetowych i rozmów telefonicznych
  • · dostarczać raporty z wynikami sprzedaży
  • · uczestniczyć w tworzeniu bazy projektów

 

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • · posiadasz doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • · lubisz kontakt z ludźmi
  • · bardzo dobrze znasz język angielski i czeski w mowie i piśmie (znajomość dodatkowych języków będzie dodatkowym atutem)
  • · potrafisz obsługiwać pakiet Microsoft Office
  • · jesteś zorientowany na klienta
  • · potrafisz pracować samodzielnie, ale i we współpracy z zespołem
  • · posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów i zdolność do opracowywania kreatywnych rozwiązań
  • · doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
  • · posiadasz prawo jazdy kat.B
  • · jesteś gotowy(a) na wyjazdy służbowe

 

Co chcemy Ci zaoferować:

  • · stabilne miejsce zatrudnienia w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu i ugruntowanej pozycji na rynku,
  • · pracę w środowisku międzynarodowym
  • · pakiet zniżek na nasze produkty
  • · możliwość pracy zdalnej/hybrydowej

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Kontakt pod telefonem 789 809 496, e-mail: mariaobrzud@lyson.com.pl

9.03.2022

Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ”.

Do naszego Zespołu poszukujemy Sprzedawcy w sklepie internetowym (rynek czeski)

Miejsce pracy: Klecza Dolna

Na co dzień w naszym zespole będziesz:

  • · zarządzał(a) sklepem internetowym i całym procesem sprzedaży,
  • · obsługiwał(a) telefonicznie oraz mailowo klientów,
  • · udzielał(a) informacji o produktach oraz wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości klientów,
  • · udzielał(a) informacji w zakresie zwrotów i reklamacji oraz prowadzenie klienta przez te procedury,
  • · dodawał(a) produkty do sklepu internetowego wraz z opisami i zdjęciami,
  • · wprowadzał(a) dane do systemów wewnętrznych,
  • · raportował(a) postęp prac,
  • · ściśle współpracował(a) z czeskim odziałem firmy i pozostałymi działami

 

To stanowisko może być twoje jeśli:

  • · znasz język czeski i polski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • · biegle obsługujesz komputer i pakiet Microsoft Office,
  • · mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • · jesteś pozytywnie nastawiony(a) do pracy z klientem,
  • · jesteś odpowiedzialny(a) i zaangażowany(a) w wykonywaną pracę,
  • · posiadasz umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielność i dokładność,

 

Co chcemy Ci zaoferować:

  • · stabilne miejsce zatrudnienia w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu i ugruntowanej pozycji na rynku,
  • · pracę w zgranym zespole,
  • · pakiet zniżek na nasze produkty,

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Kontakt: tel: 789 809 496, e-mail: mariaobrzud@lyson.com.pl

23.02.2022

ANSWEAR.com to nowoczesny multibrandowy sklep odzieżowy oferujący on-line ubrania i akcesoria ponad 350 światowych marek. Zespół ekspertów w obszarze mody i e-commerce każdego dnia przyczynia się do wielu sukcesów w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, na których działa sklep. Jeśli lubisz wyzwania i nie obawiasz się wypłynąć z nami na szerokie wody, dołącz do zespołu! Pracuj w firmie wyróżnionej wieloma nagrodami (m.in. Gwiazdą Jakości Obsługi oraz Dobry Pracodawca).

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM SŁOWEŃSKIM

MIEJSCE PRACY: Kraków

GŁÓWNE ZADANIA:

  • · Kompleksowa obsługa zamówień i reklamacji sklepu internetowego Answear.com z rynku słoweńskiego zgodnie ze standardami obsługi Klienta firmy
  • · Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta słoweńskiego, doradztwo w zakresie oferowanego produktu
  • · Budowanie pozytywnych relacji z Klientem
  • · Współpraca z Partnerami firmy
  • · Wspieranie firmy w zakresie tłumaczeń na język słoweński

OCZEKIWANIA:

  • · Bardzo dobra znajomość języka słoweńskiego w mowie i w piśmie - warunek konieczny
  • · Komunikatywna znajomość języka polskiego lub angielskiego
  • · Mile widziane doświadczenie w kontakcie z klientem
  • · Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • · Umiejętność pracy w zespole

OFERUJEMY:

  • · Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu
  • · Umowa o pracę
  • · Premie i nagrody finansowe
  • · Pracowniczy program emerytalny PPE i ubezpieczenia społeczne
  • · Opieka medyczna LUXMED i karta MULTISPORT
  • · Praca dostosowana do indywidualnych potrzeb
  • · Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata
  • · Możliwość rozwoju ze specjalistami w branży e-commerce
  • · Wsparcie zgranego zespołu

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=4e0c3cf1b38f44f6ac297b12d963570e

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami.

23.02.2022

ANSWEAR.com: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM SŁOWACKIM

MIEJSCE PRACY: Kraków

GŁÓWNE ZADANIA:

  • · Kompleksowa obsługa zamówień i reklamacji sklepu internetowego Answear.com z rynku słowackiego
  • · Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta słowackiego, doradztwo w zakresie oferowanego produktu
  • · Budowanie pozytywnych relacji z Klientem
  • · Współpraca z Partnerami firmy
  • · Wspieranie firmy w zakresie tłumaczeń na słowacki

OCZEKIWANIA:

  • · Bardzo dobra znajomość języka słowackiego – warunek konieczny
  • · Doświadczenie w kontakcie z klientem - telefonicznie, on-line
  • · Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office
  • · Umiejętność pracy w zespole
  • · Mile widziana znajomość systemów typu CMS, CRM
  • · Znajomość branży odzieżowej będzie dodatkowym atutem
  • · Znajomość języka czeskiego będzie dodatkowym atutem

OFERUJEMY:

  • · Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu
  • · Umowa o pracę
  • · Premie i nagrody finansowe
  • · Pracowniczy program emerytalny PPE i ubezpieczenia społeczne
  • · Opieka medyczna LUXMED i karta MULTISPORT
  • · Praca dostosowana do indywidualnych potrzeb
  • · Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata
  • · Możliwość rozwoju ze specjalistami w branży e-commerce
  • · Wsparcie zgranego zespołu

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=90714aec1d124d07a60349b9f10e1c5e

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami.

23.02.2022

ANSWEAR.com: SPECJALISTA DS. E-COMMERCE Z JĘZYKIEM SŁOWEŃSKIM

GŁÓWNE ZADANIA:

  • · Realizacja nakreślonego planu zespołu i firmy jako całości
  • · Zarządzanie treściami handlowymi (opisy produktów, marek, kolekcji, haseł marketingowych na www i nie tylko)
  • · Tłumaczenie tekstów i materiałów informacyjnych
  • · Współtworzenie działań promocyjnych i wizerunkowych
  • · Tworzenie i wysyłka kampanii mailingowych
  • · Współpraca z innymi działami firmy (Marketing, PR, SEO/SEM, Produkt, Logistyka, CS)

OCZEKIWANIA:

  • · Perfekcyjna znajomość języka słoweńskiego – w mowie i piśmie
  • · Język angielski: wymagany minimalny poziom - B2
  • · Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office
  • · Chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań
  • · Umiejętność pracy zespołowej oraz pracy samodzielnej
  • · Język polski: znajomość będzie dodatkowym atutem
  • · Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, modzie lub e-commerce

OFERUJEMY:

  • · Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu
  • · Umowa o pracę
  • · Możliwość pracy zdalnej
  • · Premie i nagrody finansowe
  • · Pracowniczy program emerytalny PPE i ubezpieczenia społeczne
  • · Opieka medyczna LUXMED i karta MULTISPORT
  • · Praca dostosowana do indywidualnych potrzeb
  • · Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata
  • · Możliwość rozwoju ze specjalistami w branży e-commerce
  • · Wsparcie zgranego zespołu

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=19a9a6e74e2140cea5363255bb4615b3

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami.

23.02.2022

ANSWEAR.com: SPECJALISTA DS. E-COMMERCE Z JĘZYKIEM SŁOWACKIM

GŁÓWNE ZADANIA:

  • · Realizacja nakreślonego planu zespołu i firmy jako całości
  • · Zarządzanie treściami handlowymi (opisy produktów, marek, kolekcji, haseł marketingowych na www i nie tylko)
  • · Tłumaczenie tekstów i materiałów informacyjnych
  • · Współtworzenie działań promocyjnych i wizerunkowych
  • · Tworzenie i wysyłka kampanii mailingowych
  • · Współpraca z innymi działami firmy (Marketing, PR, SEO/SEM, Produkt, Logistyka, CS)

OCZEKIWANIA:

  • · Perfekcyjna znajomość języka słowackiego – w mowie i piśmie
  • · Język angielski: wymagany minimalny poziom - B2
  • · Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office
  • · Chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań
  • · Umiejętność pracy zespołowej oraz pracy samodzielnej
  • · Język czeski: znajomość będzie dodatkowym atutem
  • · Język polski: znajomość będzie dodatkowym atutem
  • · Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, modzie lub e-commerce

OFERUJEMY:

  • · Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu
  • · Umowa o pracę
  • · Możliwość pracy zdalnej
  • · Premie i nagrody finansowe
  • · Pracowniczy program emerytalny PPE i ubezpieczenia społeczne
  • · Opieka medyczna LUXMED i karta MULTISPORT
  • · Praca dostosowana do indywidualnych potrzeb
  • · Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata
  • · Możliwość rozwoju ze specjalistami w branży e-commerce
  • · Wsparcie zgranego zespołu

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=a42f06624a4e455381a83dc85380af6c

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami.

19.02.2022

Ambasada Republiki Chorwacji w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko: Asystent/ka administracji.

Miejsce pracy: Warszawa

Termin składania aplikacji: 22.02.2022

Więcej informacji na facebooku

11.02.2022

Nasze Contact Center poszukuje pracownika, który wesprze klienta sklepu internetowego w języku bułgarskim – na początek 2h tygodniowo.

Nasze atuty:

  • mieścimy się w centrum Krakowa (drugi przystanek od Ronda Mogilskiego)
  • umowa zlecenie
  • gwarantowana stawka godzinowa 27zł brutto
  • po wdrożeniu praca zdalna
  • elastyczny grafik
  • łatwy projekt – kontakt ze stałym klientem sieci
  • świetna opcja, żeby sobie dorobić w wolnej chwili

Twoje obowiązki:

  • sam ustalasz grafik, sam go przestrzegasz
  • praca polega na kontakcie z klientem sklepu internetowego w celu zaproponowania vouchera na kolejne zakupy w ramach reklamacji oraz przekazanie instrukcji, jak z niego skorzystać
  • kształtujesz pozytywny wizerunek firmy.

Idealnie do nas pasujesz, jeśli:

  • mówisz w komunikatywnym stopniu w języku bułgarskim
  • jesteś komunikatywny i lubisz pracę z ludźmi
  • z łatwością prowadzisz rozmowy telefoniczne.
  • chcesz się rozwijać.

Warunek rekrutacji? Twoje CV przesłane na adres: praca@multicc.pl, tel: 797 835 767, www.multicc.pl

4.02.2022

Rekrutacja na stanowisko Junior Support Specialist with Czech Language.

Cały opis stanowiska dostępny jest tutaj: https://profitroom.com/about/careers/

24.01.2022

CAŁE LATO NAD MORZEM CZARNYM?

Dołącz do zespołu wczasywBulgarii.pl!

Poszukujemy przewodników, pilotów i animatorów jednodniowych wycieczek lokalnych.

Praca na wybrzeżu Bułgarii od połowy maja do końca września 2022 r.

SZCZEGÓŁY NA STRONIE: www.wczasywbulgarii.pl/praca

Zgłoszenia przyjmujemy na maila info@wczasywbulgarii.pl

24.11.2021

Transporeon jest firmą IT w Krakowie, która posiada system logistyczny. Bardzo pilnie potrzebujemy studenta, który chciałby wspomagać naszych klientów w użytkowaniu naszej platformy w języku Chorwackim.

Treść ogłoszenia na stanowisko Customer Care Trainee with German OR French OR Croatian OR Serbian na stronie https://transporeon.softgarden.io/job/13951590?l=en

23.11.2021

Dzień dobry. W firmie, w której pracuję (branża IT), szukamy osoby z czeskim i angielskim (B2/C1).

Wymagane dobre umiejętności obsługi komputera.

Spokojna praca na pełen etat, umowa o pracę, bardzo dobre wynagrodzenie. Praca na ten moment zdalna.

Więcej informacji udzielę w wiadomości prywatnej: facebook.

23.11.2021

Halo halo, praca w korpo szuka studenta z czeskim lub słowackim na poziomie min. B1/B2, nie jest wymagane doświadczenie, wymiar 1/2 etatu z elastycznym grafikiem. Praca zdalna.

Zainteresowane osoby proszę o wiadomość: facebook.

20.11.2021

Szukam osób do pracy w międzynarodowej firmie, na stanowiskach związanych z obsługą klienta. Aktualnie praca jest w 100% zdalna, docelowo za kilka miesięcy hybrydowa (kilka dni w miesiącu z biura w Krakowie).
Oferujemy:
  • - umowę o pracę
  • - roczne bonusy
  • - pakiet benefitów
Wymagane są:
  • - język czeski lub słowacki (poziom min. C1)
  • - język angielski (min. B2).
Po więcej szczegółów zapraszam do wiadomości prywatnej: facebook.

12.11.2021

Poszukiwane osoby ze znajomością języka angielskiego i dodatkowo:
- węgierskiego
- CZESKIEGO
- rumuńskiego
Praca na stanowisku sprzedażowym - zdalnie.
Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu na priv: facebook.

23.10.2021

Kto nie lubi lodów? Poznaj biznes mrożonych deserów od drugiej strony! Mini Melts należy do pionierów tworzenia lodów metodą kriogeniczną i pozostaje liderem w ich produkcji na świecie.

Zajmujemy się sprzedażą i dystrybucją kuleczkowych lodów, a także pozyskiwaniem nowych partnerów firmy, zarówno na terenie Polski, jak i innych krajów Europy.

Oryginalna forma i innowacyjny sposób produkcji lodów w ciekłym azocie podbił podniebienia klientów na całym świecie! Aktualnie do naszego Teamu poszukujemy pracownika na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem czeskim

Miejsce pracy: Kraków

 

W związku z rozwojem firmy, szukamy osoby odpowiedzialnej za:

- obsługę stałych partnerów biznesowych na wybranym rynku

  • - kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami detalicznymi
  • - obsługę zapytań z e-sklepu oraz social mediów
  • - moderowanie komentarzy w social mediach
  • - współpracę z innymi działami w celu rozwiązania problemu klienta
  • - dbanie o dobre relacje z klientami i partnerami
  • - rejestrację danych w systemie

Wymagania:

  • - znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie pozwalająca na swobodną komunikację – warunek konieczny
  • - samodzielność i umiejętność planowania pracy własnej
  • - wysoka komunikatywność oraz umiejętność realizacji powierzonych zadań
  • - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • - umiejętność pracy z ludźmi i sprawne wykonywanie projektów zespołowych
  • - nastawienie na realizację wyznaczonych celów i wysoka motywacja do pracy
  • - terminowość, poczucie odpowiedzialności, doskonała organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu
  • - wszechstronność działania i umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie

Mile widziane:

  • - doświadczenie w pracy z klientem
  • - znajomość języka angielskiego
  • - doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego

Oferujemy:

  • - stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • - osobisty wkład w dynamiczny rozwój firmy o międzynarodowym znaczeniu
  • - niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon służbowy)
  • - nieograniczone ilości smacznych i oryginalnych lodów
  • - przyjazną atmosferę w pracy
  • - realizację ciekawych projektów
  •  

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres:  k.suchanek@minimelts.pl

Zapraszamy na naszą stronę: www.mini-melts.cz

23.10.2021

Trwa proces rekrutacyjny na stanowisko HR Administration Specialist with Slovak.

Firma z siedzibą we Wrocławiu, ale praca zdalna.

Więcej szczegółów na stronie: https://www.devire.pl/pojedyncza-oferta/?oferta=FB12F40F-C58E-4825-84F1-E07EF972FC48&fbclid=IwAR3Pvfn_84Z-tc6tpFLaZeS3UEzpvvBG1qeTbpC3QPcKZv4CIntrN2hRY3Y

Wrazie pytań prosimy pisać do mpietrek@devire.pl

23.10.2021

Oferta pracy z j. czeskim

Oferta dostępna na stronie: https://jobs.krakow.heineken.com/ad/2699/1234/junior-contact-centre-specialist-with-czech/

23.10.2021

Oferta pracy z j. słowackim.

Zapraszam do kontaktu: facebook 

Więcej info na stronie: https://transporeon.softgarden.io/job/9050485/Customer-Services-Specialist-with-Slovak-m-f-d-/?jobDbPVId=33132297&fbclid=IwAR0XY5rDXvIwE7IdUr7c__5OV-EpOXmThwFdnFYFWCkKX9759g3Ftv5llPY&l=en

8.09.2021

Biznes Bez Barier do krakowskiej siedziby naszego klienta, globalnego koncernu paliwowego, poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. wsparcia sprzedaży.

Jako Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży będziesz:

  • · Utrzymywał kontakt telefoniczny i mailowy z klientami.
  • · Udostępniał klientom wstępnie uzgodnione lub standardowe oferty.
  • · Przygotowywał dokumentację zgodnie z przyjętą ofertą.
  • · Pracował na rzecz maksymalizacji zysków ze współpracy z klientami.
  • · Wspierał nowych klientów.
  • · Zapewniał skuteczne codzienne wsparcie dla obecnych klientów., w tym: zarządzanie klientami i okresową weryfikację potrzeb, doświadczeń i życzeń klientów. Zrozumienie planów rozwoju klientów, nowych miejsc docelowych lub obszarów biznesowych w celu zaproponowania dodatkowych produktów lub usług.
  • · Budował i utrzymywał relacje biznesowe z klientami.
  • · Regularnie dostarczał zespołowi sprzedaży informacje zwrotne dotyczące problemów klientów i działań konkurencji.

Wymagania:

  • · Znajomość języka czeskiego lub słowackiego (min.C1).
  • · Znajomość języka angielskiego (min.B2).
  • · Umiejętność skutecznej komunikacji z klientami, zdobywanie ich zaufania i umiejętność budowania relacji roboczych.
  • · Umiejętność analizowania danych i dobra znajomość Excela.
  • · Przenikliwość sprzedażowa / biznesowa i sposób myślenia przedsiębiorcy.
  • · Mile widziane Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

Oferujemy:

  • · Umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności.
  • · Prywatną opiekę medyczną.
  • · Dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym multisport.
  • · Szkolenia wewnętrzne, jak i zewnętrzne.
  • · Zniżki na paliwo.

 

Proszę o przesłanie CV wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych na: i.kaminska@biznesbezbarier.org

3.09.2021

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim  
W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne. Obecnie szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (praca zdalna). W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży telekomunikacyjnej. 

16.07.2021

Praca z językiem czeskim na stanowisku: Accounts Receivable Specialist with Czech.

Więcej informacji na stronie: https://careers.abb/global/en/job/79372074/Accounts-Receivable-Specialist-with-Czech?fbclid=IwAR24rK4bymIzH2QspbvwPu1FcBFlR0xe_rhzRJIbZ_NkQnsE_Yl5iNGyPhA

29.06.2021

W związku z dynamicznym rozwojem Cognizant poszukuje osób posługujących się językiem bułgarskim do pracy jako Video Connect Analyst w Krakowie.

Szczegóły oferty dostepne są pod linkiem:

https://careers.cognizant.com/pl/en/job/00043027492/Video-Content-Analyst-with-Bulgarian

Pozdrawiam i zachęcam do kontaktu w razie jakichkolwiek pytań: aleksandra.pietkiewicz@cognizant.com

28.05.2021

PRACA CZESKI, BUŁGARSKI I MACEDOŃSKI
Firma, w której pracuję znowu szuka osób na stanowisko „Video content analyst” z czeskim, bułgarskim lub macedońskim.
Chodzi tylko o pełny etat, praca na razie zdalnie ale trzeba przebywać maksymalnie 100 km od Krakowa.
Chętnie udziele więcej informacji na priv: facebook.

25.06.2021

UniKadr poszukuje dla swojego Klienta, firmy z kapitałem międzynarodowym, odpowiedniej osoby na stanowisko:

Data Content Operative

miejsce pracy: Bratysława nr ref.: DCB/06/2021

Zakres obowiązków:

  • · Wprowadzanie danych zgodnie z ustalonymi standardami jakości
  • · Analiza danych
  • · Monitorowanie przepływu danych
  • · Kontrolowanie jakości zbieranych danych
  • · Zapewnienie zgodności danych
  • · Rozwiązywanie błędów w przepływnie danych

Wymagania:

  • · Znajomość MS Office, w szczególności Excel
  • · Dobra znajomość języka słowackiego i angielskiego w mowie i w piśmie
  • · Umiejętność pracy w zespole
  • · Inicjatywa

Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny: 91 488 23 27 / 575 71 73 73 lub mailowy: biuro@unikadr.pl z oznaczeniem nr ref.: DCP/06/2021 wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.

25.06.2021

UniKadr poszukuje dla swojego Klienta, firmy z kapitałem międzynarodowym, odpowiedniej osoby na stanowisko:

Data Content Operative

miejsce pracy: Praga, nr ref.: DCP/06/2021

Zakres obowiązków:

  • · Wprowadzanie danych zgodnie z ustalonymi standardami jakości
  • · Analiza danych
  • · Monitorowanie przepływu danych
  • · Kontrolowanie jakości zbieranych danych
  • · Zapewnienie zgodności danych
  • · Rozwiązywanie błędów w przepływie danych

Wymagania:

  • · Znajomość MS Office, w szczególności Excel
  • · Dobra znajomość języka czeskiego i angielskiego w mowie i w piśmie
  • · Umiejętność pracy w zespole
  • · Inicjatywa

Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny: 91 488 23 27 / 575 71 73 73 lub mailowy: biuro@unikadr.pl z oznaczeniem nr ref.: DCP/06/2021 wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.

25.06.2021

Firma Allen Recruitment Consulting obecnie poszukuje studentów / byłych studentów zainteresowanych stałą pracą w Internetowej firmie w Warszawie na stanowiwsku: Data Specialist (Hungarian/Romanian/Czech).

Więcej informacji na stronie https://www.linkedin.com/jobs/view/2618000426/

22.06.2021

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim  
W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne. Obecnie szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (praca zdalna). W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży telekomunikacyjnej. 

15.06.2021

PRACA SZUKA CZŁOWIEKA: Dubrownik, Chorwacja
Poszukujemy osób do pracy na Recepcji w hotelu 5* w Dubrowniku.
Podstawowym wymaganiem jest znajomość języka polskiego i angielskiego (i oczywiście chorwackiego na poziomie komunikatywnym).
Znajomość jezyka rosyjskiego i doświadczenie w pracy na recepcji to dodatkowy plus.
Praca jest sezonowa.
Po więcej szczegółów zapraszam do kontaktu przez facebook

14.06.2021

Oferta pracy z czeskim lub słowackim. Info na transporeon...

W razie pytań, zapraszam do kontaktu: facebook

14.06.2021

Rzucam ofertę pracy dla osób czeskojęzycznych, otwartych na przeprowadzki.
Bardzo dobra ekipa i dobre warunki zatrudnienia.
Więcej informacji na: www.pracuj.pl

2.06.2021

Rekrutacja na stanowisko "S2P Associate with Slovenian" - oferta pracy zdalnej.

Oferta dotyczy kandydatów ze znajomością języka słoweńskiego i angielskiego na poziomie min. B2. 

Więcej informacji: Marta Baran, Senior Recruitment Specialist, Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o.

tel. 532 749 356, m.baran@irkl.plhttps://irkl.org

24.05.2021

Praca szuka człowieka.

Firma, w której pracuję poszukuję osoby na stanowisko Customer Services Project Manager z językiem słowackim, niemniej znajomość języka angielskiego i polskiego jest wymagana. Praca tylko na cały etat.

Więcej informacji: https://transporeon.career.softgarden.de/jobs/9050485/?fbclid=IwAR1I-A1mdgdPyq1wtQ921Pad32mRiPAboEQqv9veG-WpF7DJB3UYNCkAi1A

23.04.2021

Specjalista ds. zamówień z j. czeskim

Miejsce pracy: Skawina

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • obsługa zamówień ze sklepu internetowego 

  • udzielanie informacji mailowo oraz telefonicznie klientom 

  • przygotowywanie poprawnych opisów produktów oferowanych przez firmę

  • przygotowywanie i pomoc w wystawianiu ofert na portalach aukcyjnych i sklepie internetowym

  • pomoc w  aktualizacji cen, opisów i zdjęć oferowanych produktów

  • uzupełnianie parametrów technicznych produktów

Wymagania:

  • mile widziane doświadczenie w branży e-commerce

  • znajomość portali sprzedażowych 

  • biegła obsługa komputera 

  • znajomość języka czeskiego umożliwiająca komunikację mailową oraz telefoniczną z klientami

  • dokładność w działaniu, sumienność

  • samodzielność w działaniu oraz zaangażowanie

  • umiejętności pracy w zespole oraz wysoka kultura osobista

Co możemy Ci zaoferować:

  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie

  • atrakcyjne wynagrodzenie

  • szanse rozwoju zawodowego w strukturach firmy

  • pracę w dynamicznym środowisku i zgranym, zmotywowanym zespole

  • Umowa o pracę


Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu: Rafał Rybczyk, Rekruter, rafal.rybczyk@hrquality.pl, 578 206 500

18.04.2021

Bardzo dobrze płatna i ciekawa praca w IS PAN przy realizacji projektu "Nowi użytkownicy języków mniejszościowych: biegłość, odmiana i procesy zmian” (POLS NCN, kierownik: dr Robert Borges)

16.04.2021

Do międzynarodowego zespołu w Krakowie poszukujemy kandydatów chcących się rozwijać w kierunku sprzedaży i konsultingu produktów Google Ads. Wymagana bardzo dobra znajomość języka czeskiego i dobra angielskiego. Zatrudnienie w uparciu o UoP 6,5k brutto plus bonusy sprzedażowe oraz frekwencyjne, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Bonus na start 4k netto. Więcej informacji znajduje się na naszej stronie pod linkiem https://look4it.pl/offers/consultative-sales-with-czech/

Ewentualnych zainteresowanych zapraszam do kontaktu: Barbara Wieleżew, IT Recruitment Specialist, contact@look4it.pl, Mobile: +48 537 217 665, www.look4it.pl

7.04.2021

[Czeski / Słowacki] 
Redagowanie i analiza treści w social mediach.
Poszukuję osób, które:
  • znają czeski lub słowacki na poziomie min. B2
  • znają angielski na poziomie min. B2
  • są zainteresowane pracą w social mediach
Oferujemy:
  • pracę na pełen etat
  • liczne szkolenia
  • benefity pozapłacowe - platforma MyBenefit (karta Multisport, bilety do kina, do teatru), karta lunchowa, ubezpieczenie, prywatna opieka zdrowotna
  • pracę w biurze w Warszawie - zapewniamy pakiet relokacyjny
WIĘCEJ INFORMACJI MAILOWO: MAGDALENA.MIJAL@TALENTPLACE.PL

...

Oferty pracy prosimy wysyłać na adres administratora strony: tomasz.kwoka (at) uj.edu.pl

Oferty prezentowane będą co najmniej przez 2 miesiące od daty publikacji